انگلستان 1-0 پرتغال؛ پیروزی خفیف سه شیرها در مقابل پرتغال 10 نفره

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

انگلستان 1-0 پرتغال؛ پیروزی خفیف سه شیرها در مقابل پرتغال 10 نفره

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

انگلستان 1-0 پرتغال؛ پیروزی خفیف سه شیرها در مقابل پرتغال 10 نفره

ترکیب اولیه پرتغال: پاتریسیو، دنیلو، ریکاردو کاروالیو، برونو آلوز، موتینیو، رافا سیلوا، ژائو ماریو، ویرینیا، الیسیو، نانی، آدرین سیلوا (3-4-4)
ذخیره ها: فونته، گوئررو، رناتو سانچز، ادر، لوپز، کوارسما، سدریک، ادواردو

نیمه اول

بازی در نیمه اول در حالی پیش می رفت که دو تیم به یک اندازه صاحب توپ و میدان بودند و در ایجاد موقعیت های گلزنی جدی روی دروازه های یکدیگر ناتوان به نظر می رسیدند. اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه 32 و با شوت کایل واکر به وجود آمد. مدافع راست باشگاه تاتنهام از بیرون محوطه جریمه با ضربه ای بسیار محکم، دروازه روی پاتریسیو را هدف قرار داد، اما شوت او راهی به درون دروازه نبرد و با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

در دقیقه 36، برونو آلوز در اقدامی بسیار خطرناک، پای خود را چنان بالا آورد که به سر هری کین برخورد کرد. خوشبختانه برخورد جدی نبود و مهاجم آماده تیم ملی انگلستان صدمه ندید، اما داور بازی – با وجود دوستانه بودن دیدار – برونو آلوز را با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج کرد تا پرتغال خیلی زود یک یار را از دست بدهد.


http://images.performgroup.com/di/library/GOAL/df/d1/bruno-alves-england-v-portugal-020616_1jhxdwcvw7r421o220af43ko50.jpg?t=322133277&quality=90&h=630

پس از این اخراج، سرمربی پرتغال فوراً دست به یک تغییر زد و با بیرون آوردن رافاسیلوا، ژوزه فونته – مدافع ساوتهمپتون – را به جای او به زمین فرستاد تا خلاء دفاعی تیمش را پر کند. در ادامه نیمه اول نیز اتفاق خاصی نیفتاد تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.


گفتنیست ژوزه مورینیو - سرمربی جدید منچستریونایتد - این دیدار را از نزدیک تماشا می کرد.

نیمه دوم

پرتغال با یک تغییر به میدان بازگشت. آندره گومز – هافبک والنسیا و بازیکنی که به یوونتوس و منچستریونایتد لینک می شود – به جای ژائو ماریو به میدان آمد.

در دقیقه 60، نانی که بازوبند کاپیتانی پرتغال را در این بازی به بازو بسته بود، جای خود را به ریکاردو کوارسما داد

روی هاجسون نیز در این لحظات دست به انجام دو تعویض زد. رحیم استرلینگ و جک ویلشر به جای جیمز میلنر و جیمی واردی به میدان امدند. گفتنیست واردی در 60 دقیقه حضورش در بازی به عنوان وینگر چپ بازی می کرد. با این تغییر، سیستم انگلستان به 2-4-4 لوزی تغییر کرد و وین رونی در کنار هری کین به عنوان مهاجم نوک به کار گرفته شد.

در دقیقه 70، پرتغال دو تعویض دیگر را در ترکیب خود دید. رناتو سانچز – خرید جدید بایرن مونیخ – به جای  و ویلیام کاروالیو نیز به جای ژائو موتینیو به میدان وارد شد.

در دقیقه 76، دنیل استوریج به جای هری کین و آدام لالانا به جای وین رونی به میدان آمد.

در دقیقه 83، ریکاردو کوارسما پس از چند بار سر توپ زدن و جا گذاشتن مدافع روبرویش، قصد داشت دروازه انگلستان را از زاویه ای بسته، باز کند، اما توپ او با اختلاف قابل ملاحظه ای به بیرون رفت.

در دقیقه 86 بود که سرانجام قفل دروازه پرتغال 10 نفره باز شد. روی ضربه ای ایستگاهی، کایل واکر توپ را به محوطه جریمه پرتغال فرستاد. روی پارتریسیو با مشت کردن توپ، آن را به سمت چپ زمین انگلستان فرستاد. رحیم استرلینگ بار دیگر اقدام به سانتر کردن توپ به درون محوطه کرد و این کریس اسمالینگ بود که با قرار گرفتن بین دو مدافع میانی پرتغال، ضربه سر خوبی را زد و دروازه پرتغال را باز کرد.

در واپسین دقیقه مسابقه، ریکاردو کاروالیو با ضربه سرش می توانست دروازه انگلستان را باز کند، اما ضربه او با اختلاف کمی به اوت رفت تا بازی نیز با پیروزی انگلستان به پایان برسد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 14 خرداد 1395 | 8:7 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.