رئال بتیس 1-1 رئال مادرید؛ آدان خود را به مادریدی ها ثابت کرد!

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال بتیس 1-1 رئال مادرید؛ آدان خود را به مادریدی ها ثابت کرد!

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال بتیس 1-1 رئال مادرید؛ آدان خود را به مادریدی ها ثابت کرد!

گـزارش بازی

زین الدین زیدان که اولین گل رسمی خود با پیراهن رئال مادرید را در سال 2001 در این ورزشگاه به ثمر رسانده بود، امشب در قامت مربی مادریدی ها اولین بازی خارج از خانه خود را تجربه می کرد. در دقیقه '8 بازیکنان بتیس در نخستین حمله جدی خود و مسابقه، ابتدا ناواس را به واکنش پا وا داشتند، اما در برگشت، آلوارو سخودو کنترل سینه فابین را با یک شوت والی و سرکش به زیبایی هرچه تمام تر روانه کنج دروازه کرد تا حساب کار 1-0 شود.

بعد از این گل، شاگردان زیدان توپ و میدان را در اختیار گرفتند و سعی درخلق موقعیت و حفظ فشار داشتند که در یکی از حساس ترین آنها رونالدو از سمت چپ محوطه در موقعیتی ایده آل توپ را با پای چپ به بدترین شکل ممکن شوت کرد که موقعیت از دست رفت. در دقیقه '35 هم بنزما در صحنه ای مشکوک داخل محوطه نقش بر زمین شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. تلاش مادریدی ها در این نیمه حاصلی نداشت و آنها بازنده به رختکن رفتند.

با آغاز نیمه دوم و تداوم فشار شاگردان زیدان، در دقیقه '49 رئال مادرید صاحب فرصتی طلایی برای گلزنی شد که با بی دقتی عجیب بازیکنان خود از دست رفت؛ ابتدا سانتر ایسکو با پاس رونالدو به هامس رسید اما وی موفق به زدن ضربه نشد و در برگشت آدان ضربه بنزما را از چند قدمی مهار کرد و سپس مهاجم فرانسوی توپ را به آسمان کوبید. بازی کاملاً در اختیار مادریدی ها بود اما فرصت ها تبدیل به گل نمی شدند؛ در دقیقه '64 کارواخال به جای دنیلو وارد میدان شد. در دقیقه '71 بالاخره گل تساوی به ثمر رسید؛ پاس در عمق عالی کروس در موقعیتی مشکوک به آفساید نصیب هامس شد و وی در موقعیت تک به تک توپ را به بنزما پاس داد تا او به راحتی دروازه خالی را باز کند.

رئال مادرید برای کسب پیروزی تلاش می کرد و در دقیقه '78 شوت هامس از پشت محوطه با واکنش آدان به کرنر رفت. لحظه ای بعد روی نفوظ کروس از سمت چپ و پاس او به دهانه دروازه، بنزما در شرایط نامتعادل به صورت رابولا به توپ ضربه زد که آدان باز هم با واکنشی عالی مانع از گلزنی وی شد. در دقیقه '80 هامس جای خود را به خسه داد. در ادامه تلاش های بسیار تیم میهمان نتیجه نداد تا زیدان نخستین تساوی و توقف خود را تجربه کند و باز هم فاصله با صدر جدول افزایش یابد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 5 بهمن 1394 | 10:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.