کالدرون: احتمال جدایی رونالدو و بیل از رئال مادرید وجود دارد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کالدرون: احتمال جدایی رونالدو و بیل از رئال مادرید وجود دارد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کالدرون: احتمال جدایی رونالدو و بیل از رئال مادرید وجود دارد

رئیس سابق باشگاه رئال مادرید معتقد است با شرایط موجود احتمال جدایی دو فوق ستاره کهکشانی ها در پایان فصل وجود دارد

طرفداری- رامون کالدرون رئیس سابق باشگاه رئال مادرید در مصاحبه با ESPN FC  پیش بینی کرد کریستیانو رونالدو و گرت بیل دو فوق ستاره کهکشانی های مادریدی در پایان فصل مادرید را ترک خواهند کرد.

این دو فوق ستاره به شدت مورد توجه باشگاه منچستریونایتد قرار دارند تا جایی که پیشنهادهای چندباره مسئولان شیاطین سرخ برای جذب بیل در فصل نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از سوی سران رئال مادرید رد شده بود.

روز پنج شنبه نشریه "مارکا" از  مذاکره سران رئال مادرید با "جاناتان بارنت" مدیر برنامه های فوق ستاره ولزی کهکشانی ها برای تمدید قرارداد خبر داده بود که این خبر از سوی مدیربرنامه بیل خیلی زود تکذیب شد.

در هر حال رونالدو در مقابل شایعات خروجش از سانتیاگوبرنابئو و پیوستن به تیم پاریسن ژرمن و یا بازگشت به منچستریونایتد سیاست سکوت را در پیش گرفته و به سوالات در این رابطه پاسخ روشنی نمی دهد.

رامون کالدرون رئیس سابق باشگاه رئال مادرید که در بین سال های 2006 تا 2009 بر مسند ریاست باشگاه مادریدی تکیه زده بود درباره وضعیت رونالدو و بیل می گوید:

من فکر می کنم درباره رونالدو و بیل هر اتفاقی ممکن است.هر دو آنها درباره اینکه می خواهند در پایان فصل چه تصمیمی بگیرند اظهارنظری نکرده اند.به نظر من آنها منتظر هستند تا ببینند چه اتفاقاتی برای باشگاه رئال مادرید خواهد افتاد.

وی افزود:

فوتبالیست های بزرگ دنیا همیشه گزینه هایی مانند منچستر یونایتد، منچسترسیتی، پاریسن ژرمن، بایرن مونیخ و شاید چلسی را برای خود در نظر می گیرند. چراکه تنها این چند باشگاه در جهان هستند که توانایی جذب بازیکنانی مانند رونالدو و بیل را دارند. کاملا مشخص است که باشگاه منچستریونایتد علاقه دارد تا این دو نفر را به خدمت بگیرد اما جذب هر دوی آنها در  یک فصل نقل و انتقالات تابستانی کار بسیار دشواری است.البته کاملا محتمل است که یکی از این دو نفر در تابستان راهی منچستریونایتد شود.

کالدرون همچنین موقعیت سرمربی رئال مادرید را در تصمیم بیل و رونالدو در ماندن در مادرید بسیار مهم برشمرد در حالی که زین الدین زیدان که به تازگی کارش را در برنابئو شروع کرده برای محکم کردن جایگاهش و حضور طولانی مدت بر روی نیمکت کهکشانی ها نیاز  دارد تا به عنوان سرمربی تیم بزرگی مانند رئال مادرید به رسمیت شناخته شود.

کالدرون در این باره می گوید:

بازیکنانی مانند رونالدو و بیل برای ماندن در این باشگاه نیاز به برنامه ریزی مناسب(از سوی سرمربی) دارند.آنها دوست دارند در جایی از زمین بازی که  راحت هستند حضور داشته باشند و برای تیمشان قهرمانی و جام کسب کنند.

رئیس سابق باشگاه رئال مادرید در پایان گفت:

اگر رونالدو و بیل احساس کنند که شرایط ایده آل برای فصل آینده برایشان وجود دارد احتمال دارد تصمیم بگیرند که ماندن در مادرید بهترین گزینه است اما اگر این گونه نباشد باشگاه دوباره تغییر جهت خواهد داد و در نتیجه بازیکنان هم تغییر خواهند کرد.در رئال مادرید شرایط همیشه به همین گونه است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 2 بهمن 1394 | 11:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.