رئال مادرید همچنان پر درآمد‌ترین باشگاه دنیا است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید همچنان پر درآمد‌ترین باشگاه دنیا است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید همچنان پر درآمد‌ترین باشگاه دنیا است

رئال مادرید همچنان پر درآمد‌ترین باشگاه دنیا است


به گزارش سایت گل، شیاطین سرخ نسبت به سال قبل در رده پایین تری قرار دارند اما از نظر درامدی رکورد سال گذشته رئال مادرید را شکستند.

طبق این گزارش رئال مادرید ثروتمند‌ترین باشگاه دنیا است که برای 11 سال متوالی‌ این عنوان را در اختیار دارد. یونایتد از رده دوم به رده سوم سقوط کرده است و بارسلونا جای آنها را گرفته است. پاریسن ژرمن هم توانسته به رده چهارم برسد و این به آن معنا است که بایرن مونیخ با یک پله سقوط به پنجمین باشگاه پر درامد فوتبال تبدیل شده است. 

این گزارش که روز پنجشنبه منتشر شد، می‌‌گوید که باشگاه‌های بزرگ اروپایی روی هم رفته 5 میلیارد پوند درآمد کسب کرده اند که نشان از 8% رشد نسبت به سال قبل دارد. در قله این لیست دو باشگاه بسیار بزرگ اروپایی قرار دارند که هم در زمین و هم خارج از آن در میان 3 باشگاه برتر هستند. رئال مادرید با 577میلیون یورو درآمد و بارسلونا با 560.8 میلیون یورو.

دان جونز که یکی‌ از مدیران دلویت است می‌‌گوید:

برای اولین بار، 3 باشگاهی بالای لیست به رکورد 500 میلیون یورو درامد رسیده اند.

وی همچنین به موفقیت‌های بارسلونا در سال قبل اشاره می‌‌کند و می‌‌گوید جام‌های آنها یکی‌ از دلایل صعود آنها به رده دوم است و رئال مادرید هم با توجه به تبلیغات فراوان و تیم رسانه‌‌ای قوی، همچنان در بالای لیست قرار دارد. همچنین با توجه به کاهش درامد سالیانه یونایتد به خاطر نرفتن به مراحل بالاتر چمپیونزلیگ، اینکه شیاطین سرخ همچنان در بین 3 باشگاه برتر هستند نشان از سیستم تجاری قوی آنها دارد. همچنین با توجه به درامد‌های جانبی دیگر یونایتد، آنچنان دور از ذهن نیست که آنها سال آینده در صدر لیست قرار بگیرند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 2 بهمن 1394 | 10:54 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.