برنامه اختصاصی زیدان برای خامس رودریگز

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

برنامه اختصاصی زیدان برای خامس رودریگز

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

برنامه اختصاصی زیدان برای خامس رودریگز

برنامه اختصاصی زیدان برای خامس رودریگز

http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1394/10/29/139410291038432836932394.jpg

خامس تابستان گذشته پس از 29 روز استراحت به دلیل حضور در کوپا آمریکا، دیرتر از سایر بازیکنان به اردوی پیش فصل رئال در چین اضافه شد و نتوانست دوران بدنسازی موفقی را طی کند. بدنسازی خامس در واقع در فاصله بین بازی های دوستانه و مسافرت های پیاپی رئال از کشوری به کشور دیگر انجام شد و او نتوانست در فرم مناسبی خود را به رقابت های لالیگا برساند.

خامس در اولین بازی رئال نیمکت نشین شد و 41 روز پس از شروع فصل، به دلیل مصدومیت در بازی های ملی، نزدیک به 70 روز به دور از میادین ماند. خامس در دوران بنیتس تنها در 39 درصد بازی های رئال به میدان رفت و در روزهای آخر حضور این مربی نیز نیمکت نشین شده بود.
جالب اینکه با آمدن زیدان نیز اوضاع برای خامس تغییری نکرد و او در مقابل دپور و خیخون روی نیمکت نشست و به جای وی این ایسکو بود که در ترکیب ثابت قرار گرفت.

آ اس امروز گزارش داد که زیدان برای بازگرداندن خامس به روزهای اوج، برای وی برنامه بدنسازی ویژه ای تدارک دیده و او را به دست دو دستیار خود رگوئنا و ماسایده سپرده است. زیدان بسیار امیدوار است تا خامس بتواند با این برنامه فشرده، به فرم واقعی خود برگشته و به همان خامس فصل گذشته تبدیل شود. رئال مادرید یکشنبه آینده در زمین بتیس به میدان خواهد رفت و باید دید از میان ایسکو و خامس، کدام یک از ابتدا در ترکیب رئال قرار خواهند گرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 1 بهمن 1394 | 10:41 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.