رونالدو: از پوشیدن پیراهن شماره 7. بکام می ترسیدم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: از پوشیدن پیراهن شماره 7. بکام می ترسیدم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: از پوشیدن پیراهن شماره 7. بکام می ترسیدم

کریستیانو رونالدو فاش کرد که در ابتدا از پوشیدن پیراهن شماره 7. دیوید بکام در منچستر یونایتد هراس داشته و قصد انتخاب شماره ای دیگر را داشته است تا اینکه سرالکس فرگوسن مداخله کرد.

طـرفداری- ستاره پرتغالی که اکنون برای شرکت در مراسم توپ طلا به زوریخ سفر کرده است، در سال 2003 از اسپورتینگ لیسبون به منچستر یونایتد پیوست. وقتی در این مراسم از او سؤال شد که آیا پوشیدن پیراهن شماره 7. دلیل خاصی داشته است، وی پاسخ داد:

در آغاز دوران حضورم در منچستر، بله. زمانی که با منچستر یونایتد قرارداد امضاء کردم را به یاد می آورم و خواهان شماره 28. بودم چون شماره ای بود که در اسپورتینگ هم به تن می کردم. اما مربی به من گفت: 'نه، تو شماره 28 را به تن نخواهی کرد، تو از شماره 7. استفاده خواهی کرد.' و من کمی گیج شده و ترسیده بودم، چون می دانید، می دانستم که آن شماره متعلق به بکام بوده است.

اما گفتم باشه، این چالش را قبول می کنم، و از آن زمان شماره شانس من بوده است. چون هر چیزی که در دنیای فوتبال به دست آورده ام، با آن شماره بوده است. این شماره شانس من است. هر چیزی که من اکنون دارم، بخشی از این شماره است، پس این داستان شماره 7. در آغاز دوران حرفه ای من بود و این شماره ای است که عاشق آن هستم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 21 دی 1394 | 20:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.