زیدان: بیشتر از همه چیز نگرش تیم را دوست داشتم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: بیشتر از همه چیز نگرش تیم را دوست داشتم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: بیشتر از همه چیز نگرش تیم را دوست داشتم

زین الدین زیدان، سرمربی جدید رئال مادرید بعد از پیروزی 5-0 تیمش مقابل دپوریتوو در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و به سؤالات پاسخ داد.

طـرفداری- به گزارش AS، مادریدی ها زیر نظر وی فوتبال زیبایی ارائه کرده و با هت‌تریک بیل و دو گل بنزما حریف خود را بدرقه کردند تا زیدان در پایان بازی بگوید:

بهترین چیز این بود که به خوبی و با هدف پاسکاری می کردیم و می توانیم روی بازیابی توپ کار کنیم. اما آهسته آهسته. من تازه آمده ام و زمان خواهد برد. از اولین بازی مان بعد از 4 روز تمرین راضی هستم. آنچه بیشتر از همه در مورد عملکرد تیم دوست داشتم، نگرش و رویکرد همه بازیکنان بود. دست یافتن به پیروزی 5-0 آسان نیست. نگرش همه بازیکنان را دوست داشتم، از جمله کسانی که بازی کردند و یا بازیکنانی که به میدان نرفتند. ایده ما ارائه فوتبالی خوب است.

وقتی شما در یک مسابقه پیروز می شوید، مربی فقط می تواند خوشحال باشد و من هم خوشحالم. همین. خوشحالم. امروز چالش جدیدی است. می خواهم از کاری که انجام می دهم لذت ببرم. از هواداران تشکر می کنم، اما فکر می کنم آنها برای دیدن بازیکنان اینجا هستند و پاداش آنها پیروزی تیم بود. 10 سال پیش، تقریباً 10 سال از آخرین باری که مورد تشویق قرار گرفتم می گذرد. اما این بازی اول بود، باید ببینیم که در دیدار های بعدی چه اتفاقی رخ می دهد.

رئال مادرید همیشه باید پیروز شود. مهمترین چیز نگرش تیم است. باید در خیلی از زمینه ها پیشرفت کنیم و بهتر شویم و خواهیم شد. وقت داریم.

از زیدان در مورد کریستیانو رونالدو سؤال شد؛ بازیکنی که در این دیدار با وجود تلاش های بسیار و 10 ضربه به سمت دروازه، در گلزنی ناکام بود:

به نظر من کریستیانو خوب بود. او همیشه باید گلزنی کند چون دوست دارد، اما فکر می کنم عملکرد خوبی داشت. باید بازی دیگری داشته باشیم تا او بتواند یک گل به ثمر برساند (می خندد).

یکی از خبرنگاران به یک نکته تاکتیکی اشاره کرد که امروز نسبت به گذشته تغییر کرده بود و آن این بود که مدافعان کمتر زیر توپ می زدند و بیشتر پا به توپ جلو می آمدند، که زیدان با تأیید آن گفت:

می خواهیم توپ را با پای خود جلو بیاوریم، و مکرراً منطقه بازی را عوض کنیم. این کار را انجام دادیم و مسئله مهم این است که بهتر خواهیم شد.

چیزی میان بازیکنان عوض نشده است. مربی عوض شده و من سعی خواهم کرد که تا جایی که ممکن است خوب بازی کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 20 دی 1394 | 9:43 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.