سه مسئله ای که زیدان باید حلشان کند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سه مسئله ای که زیدان باید حلشان کند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سه مسئله ای که زیدان باید حلشان کند

سه مسئله ای که زیدان باید حلشان کند

http://cup.ir/Content/Upload/Images/13b4b65c-0713-4103-ac18-9c3e94d42fdd.jpg?watermark=cup&w=730
رافا بنیتز فقط هفت ماه در رئال مادرید دوام آورد و شب گذشته از سمتش اخراج شد.زیدان هدایت تیم اصلی رئال مادرید را به عهده گرفت . مردی که تا پیش از این هدایت تیم رزروهای رئال موسوم به کاستیا را به عهده داشت.

مراسم معارفه زیدان خیلی کوتاه بود. پرز و زیزو به چند جمله کوتاه اکتفا کردند. زیزو وعده داد:” با تمام وجودم تلاش می کنم تا در پایان فصل برای رئال مادرید جام بیاورم.”

بنیتز پس از توقف مقابل والنسیا اخراج شد. رئلا با حضور او در رده سوم جدول لیگ اسپانیا جای گرفت و چهار امتیاز کمتر از اتلتیکو و دو امتیاز کمتر از بارسا (با یک بازی بیشتر) داشت. بنیتز کارش در رئال را با 17 برد، سه شکست و پنج تساوی به اتمام رساند.

ماموریت های اصلی زیدان در رئال مادرید را با هم بررسی می کنیم.

1- رفع مشکل خط دفاعی
بنیتز که گفته می شد مربی دفاعی است در آغاز لالیگا از نظر دفاعی شرایط خوبی داشت اما تیمش به مرور افت کرد و انواع و اقسام گلهای مختلف را دریافت کرد.

زیدان به خوبی می داند که رئال در فاز دفاعی مشکل دارد و در مقابل والنسیا نیز روی دو اشتباه محرز گل خورد. مسلما مصدومیت ها روی این روند تاثیر گذاشته اند. راموس با مصدومیتش افت مشهودی داشته است اما زیزو می داند که این مشکل را باید حل کند.

2- رفع مشکل رختکن
بنیتز رابطه بدی با بازیکنان داشت. هفت ، هشت بازیکن رختکن مشکلات اساسی با بنیتز داشتند و بازیکنانی مثل ایسکو و خامس با حضور این مربی تبدیل به نیمکت نشین شده بودند.

زیدان می داند که اتحاد برای تیم مهم است. او تلاش خواهد کرد تا به بازیکنان نزدیک شود و بهترین عملکرد را از آنها بیرون بکشد. رابطه خوب مربی با بازیکنان به پیشرفت تیم کمک شایسته ای خواهد کرد.

3- بازگرداندن رونالدو به اوج
رونالدو از نظر آماری بد نبوده اما نتوانسته در بازیهای بزرگ و مهم بدرخشد. علاقه بیش از حد بنیتز به بیل ، رونالدو را عصبی کرده بود و با او احساس راحتی نمی کرد.

رونالدو در نیمه اول فصل از نظر آماری هم خوب نبود اما به مرور بهتر شد و در حال حاضر به میانگین یک گل در هر بازی رسیده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 17 دی 1394 | 9:43 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.