کریستیانو رونالدو قصدی برای مربی شدن ندارد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریستیانو رونالدو قصدی برای مربی شدن ندارد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریستیانو رونالدو قصدی برای مربی شدن ندارد

کریستیانو رونالدو فوق ستاره رئال مادرید در مصاحبه با نشریه El Mundo گفت بعد از پایان دوران فوتبالش قصد ادامه حضور در فوتبال و مربیگری را ندارد.

طرفداری- به گزارش fourfourtwo  فوق ستاره 30 ساله تیم فوتبال رئال مادرید در مصاحبه با نشریه El Mundo مادرید  تاکید کرد بعد از دوران فوتبال نقشه ها و برنامه های زیادی در سر دارد که مربیگری یا مدیریت فوتبالی هیچ جایی در آن برنامه ها ندارد.

بعد از فوتبال زندگی جور دیگری برایم خواهد بود، فکر می کنم در ابتدا کمی هزینه خواهد داشت، اما اگر الان از من بپرسید می خواهم مربی شوم، می گویم نه، هیچوقت مربی یا مدیر یک باشگاه نخواهم شد. شما می توانید بگویید تو بهترین کار، پول،  ماشین ها و خانه های زیادی داری ولی این همه چیز نیست، برای مثال در روز شنبه یک مسابقه بوکس در لاس وگاس انجام می شود و من می خواهم به همراه خانواده آنجا باشم ولی نمی توانم چون وقت ندارم، اما بعد از فوتبال می خواهم مانند یک پادشاه زندگی کنم.

رونالدو در این فصل توانست رکورد بیشترین گل زده در تاریخ رئال مادرید را به نام خودش ثبت کند و بار دیگر به عنوان یکی از 3 نامزد نهایی توپ طلا معرفی شود.

رونالدو که توانسته است فرم فوق العاده خود را به طور مداوم در طول سال های اخیر حفظ کند وقتی که تنها 18 سال داشت از اسپورتینگ لیسبون راهی منچستر یونایتد شد.

من  فشاری روی خودم بابت زندگی سختی که داشتم حس نمی کنم، ترک کردن خانه برای حضور در آکادمی اسپورتینگ وقتی تنها 11 سال داشتم برایم بسیار سخت بود، ابتدا اسپورتینگ و پس از آن منچستر یونایتد برایم دنیایی متفاوت بودند.از 11 تا 18 سالگی من چیز های زیادی یاد گرفتم مانند سرسخت بودن، این کسی  که الان هستم را در آن زمان ساختم، مدت ها به دور از خانواده  برایم لحظات سختی را رقم می زد اما من را آماده برای لحظات سخت تر کرد و باعث قوی شدنم شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 13 دی 1394 | 20:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.