بنیتز: مطمئنم فردا پیروز خواهیم شد؛ هامس پسر خوبی است و همه چیز را توضیح داده است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: مطمئنم فردا پیروز خواهیم شد؛ هامس پسر خوبی است و همه چیز را توضیح داده است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: مطمئنم فردا پیروز خواهیم شد؛ هامس پسر خوبی است و همه چیز را توضیح داده است

طـرفداری- به گزارش AS، وی در مورد مسائل زیر صحبت کرد:

- صبر و بردباری:

قبلاً هم بار ها گفته ام که تنها در پایان فصل است که می توانیم ارزیابی ها را انجام دهیم و تورنمنت به خصوصی که نیاز به تداوم دارد، لیگ است. این چیزی است که به حساب می آید. ما به صلح و آرامش نیاز داریم تا بتوانیم نتایجی که همه می خواهند را کسب کنیم.

- سطح عملکرد هامس و ایسکو:

من در مورد نفرات صحبت نخواهم کرد. چیزی که در مورد آن می خواهم صحبت کنم احساس درون مادریدیسمو هاست... ما فاقد ثبات و تدام هستیم و تنها از طریق سخت کوشی می توانیم به آن دست یابیم. هوادران همیشه نماد های تیم را تشویق کرده اند - کاماچو، خوانیتو، سانتیانا،... و این چیزی است که امیدوارم در تمام بازی های خانگی شاهد باشیم. دوست دارم بازیکنان مان مثل بازیکنان سابق 100% توان خود را به کار گیرند. در برخی بازی ها اینطور بوده ایم اما در برخی دیگر، خاموش شده ایم. اولین کسی که باید در این بخش بهبود یابد من هستم. باید به سخت کوشی ادامه دهیم تا نتایج دلخواه را کسب کنیم. کار های زیادی انجام داده ایم که به رسمیت شناخته نشده اند - ما در لیگ قهرمانان هستیم و هنوز در کورس قهرمانی لیگ شانس داریم. در مستایا، بازیکنان باید تمام توان خود را به کار گیرند، و این چیزی است که می خواهم از همه آنها شاهد باشم.

- چه چیزی پشت پرده تمایل تیم به سمت خاموشی وجود دارد؟

این بحث خستگی ساق ها نیست. اگر ما قادر بودیم که در نیمه دوم دیدار مقابل ویارئال عملکردی استثنایی ارائه کنیم به این معنی است که خستگی وجود ندارد و به خصوصیات تیمی ما مربوط می شود. ما تیمی هجومی هستیم و این یعنی باید بازی را مدیریت کنیم. زمانی که توپ را در اختیار نداریم، به مشکل می خوریم. همچنین باید آن چیزی که در بدو ورود به تیم استفاده کردم و آنچلوتی همیشه می گفت را به دست آوریم: و آن تعادل است. گاهی اوقات فاقد فداکاری لازم برای واکنش نشان دادن هستیم. مطمئنم که بازیکنان از این مسئله آگاه هستند و می دانم که برای به دست آوردن ثبات 100% توان خود را به کار خواهند گرفت تا بتوانند برای لیگ و چمپیونزلیگ بجنگند.

- بازی فردا مقابل والنسیا:

از بازی های خارج از خانه ما، از عملکرد تیم در نیمه نخست دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو در سن مامس یا حتی دیدار مقابل ایبار راضی بودم که در آنها تیم استثنایی بود. در لیگ قهرمانان اروپا، دیدار مقابل پی اس جی نمونه ای بود که چطور باید بازی کنیم. بازی فردا در مستایا برای من احساسی خواهد بود. والنسیا در طول سال 2015 آنجا شکست نخورده است و رئال مادرید در جدال فصل گذشته به مشکل خورده است. من هنوز خیلی قدردان باشگاه والنسیا و هواداران آن هستم. امیدوارم آنها پشت تیمشان باشند. از نحوه برخورد آنها با من در طول دوران حضورم و همچنین برای همه چیز هایی که دادند بسیار سپاسگزارم.

- هامس:

البته که در مورد آنچه تأثیر گذار است به طور خصوصی صحبت کرده ایم. هامس پسر خوبی است و ذهنیت جدی دارد. چیز بیشتری برای گفتن در مورد این موضوع وجود ندارد. تکرار می کنم که این یک مسئله شخصی است. او حساب کاربری خود را به ما داده است و تنها کاری که می توانیم انجام دهیم صبر کردن و قضاوت نکردن است.

- ایسکو:

نمی توانم به همه بازیکنانم بازی دهم. زمانی که یک بازیکن در ترکیب قرار نمی گیرد، شما همیشه دلیل آن را می پرسید. روز گذشته با او صحبت می کردم، و او خیلی خوب تمرین کرده است.

- اگر تیم فردا موفق به کسب سه امتیاز نشود به کار خود ادامه خواهید داد؟

چیزی که قبلاً گفته ام را تکرار می کنم. مطمئنم که پیروز خواهیم شد و شما باید آن سؤال را دوباره دو یا سه سال دیگر از من بپرسید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 13 دی 1394 | 19:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.