جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پرز در فکر انقلابی دیگر؛ فروش 10 بازیکن از جمله رونالدو، راموس، کروس و ایسکو

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پرز در فکر انقلابی دیگر؛ فروش 10 بازیکن از جمله رونالدو، راموس، کروس و ایسکو

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید می خواهد در تابستان پیش رو با تغییر و تحولی عظیم 10 نفر را کنار گذاشته و ترکیب تیم را تقویت کند.

طـرفداری- به گزارش Sport، در صدر این لیست رافا بنیتز قرار دارد، کسی که حتی بعید است تا پایان فصل جاری روی نیمکت برنابئو بنشیند و شکست بعدی احتمالاً پایان راه او خواهد بود.

اما انقلاب اصلی در ترکیب تیم صورت خواهد گرفت: کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، تونی کروس، خسه، ایسکو، آلوارو آربلوا، کیلور ناواس و دنیس چریشف همگی پتانسیل جدایی از رئال مادرید را دارند. اگر رئال مادرید پیشنهادی بالاتر از 40 میلیون یورو دریافت کند، در ها برای جدایی سرخیو راموس نیز باز خواهد بود. بنا به گزارش Pipi Estrada، پرز می خواهد برای ترمیم ترکیب تیم نزدیک به 200 میلیون یورو سرمایه گذاری کند.

به نظر او کریستیانو رونالدو در سن 31 سالگی هم می تواند مبلغ قابل توجهی برای باشگاه به همراه داشته باشد، و دریافت مبلغ 60 میلیون یورو برای او می تواند معامله قابل قبولی باشد. او همچنین از رسوایی های پی در پی بنزما نیز خسته شده است.

کروس که عملکردی پایین تر از سطح انتظار داشته، و ایسکو که جزو انتخاب های نخست تیم نیست، می توانند جدا شوند. همچنین ناواس، چرا که هدف اصلی باشگاه داوید دخیا است. پرز راموس را هم به عنوان یکی از سران مخالف خود در رختکن می بیند و قصد به فروش رساندن او را دارد. در عین حال، خسه، آربلوا و چریشف جایی در پروژه جدید باشگاه نخواهند داشت.

در عین حال داوید دخیا، رابرت لواندوفسکی و ادن هازارد اهداف پرز در نقل و انتقالات تابستانی خواهند بود تا با قدرت بارسلونا مقابله کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 12 دی 1394 | 11:4 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.