پاسخ رئال مادرید به تقاضای جدایی ایسکو

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پاسخ رئال مادرید به تقاضای جدایی ایسکو

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پاسخ رئال مادرید به تقاضای جدایی ایسکو

پاسخ رئال مادرید به تقاضای جدایی ایسکو


http://arabic.sport360.com/sites/default/files/styles/644/public/image/%D8%A5%D9%8A%D8%B3%D9%83%D9%88-%D8%B1%D9%8A%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D9%8A%D8%AF_9.jpg?itok=3pjbFqSk

ستاره مالاگایی رئال مادرید سومین فصل حضورش را در این تیم سپری می کند و در همین مدت توانسته به یکی از محبوب ترین بازیکنان در میان هواداران بدل شود ولی اوضاع برای او زیر نظر بنیتس خوب پیش نمی رود و در چند بازی اخیر رئال او روی نیمکت ذخیره ها قفل شده است.

روز گذشته بنیتس در بازی مقابل سوسیداد ترجیح داد به جای ایسکو، کواچیچ را به زمین بفرستد که این مساله در نوع خود بسیار عجیب بود. برخی رسانه های اسپانیایی علت را در لجبازی بنیتس با ایسکو می دانند. همه چیز به بازی با رایو وایکانو بر می گردد که ایسکو پس از به ثمر رسیدن گل دوم رایو، روی نیمکت نیشخند زد و این مساله به اطلاع بنیتس رسید.

همچنین روز گذشته خبری در رسانه های انگلیسی و اسپانیایی منتشر شد مبنی بر پیشنهاد 43 میلیون یورویی منچسترسیتی برای جذب ایسکو که البته این تنها پیشنهادی نیست که برای ایسکو رسیده است. خود این بازیکن نیز راغب به جدایی از رئال است.

 شبکه رادیویی اوندا سرو شب گذشته ادعا کرد که باشگاه رئال مادرید در واکنش به تقاضای جدایی ایسکو به اطلاع وی رسانده است که آسوده خاطر باشد؛ چون بنیتس به زودی برکنار شده و زیدان جایگزین او خواهد شد و بدین ترتیب او می تواند امیدوار باشد اوضاع برایش به روال سابق برگردد.

هرچند که به ظاهر مدیران رئال از بنیتس حمایت می کنند اما واقعیت امر این است که هیچکس نه در میان هواداران و نه در داخل باشگاه از شیوه بازی رئال با رافا بنیتس راضی نیست و اگر درخشش رونالدو در بازی شب گذشته نبود، شاید بنیتس همین امروز از رئال برکنار می شد.
یکشنبه آینده رئال در مستایا و در مصافی دشوار باید مقابل والنسیا قرار بگیرد؛ دیداری که حتی اگر با تساوی خاتمه یابد باید منتظر اخراج بنیتس باشیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 11 دی 1394 | 10:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.