بدون راموس، رئال مادرید شکست ناپذیر است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بدون راموس، رئال مادرید شکست ناپذیر است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بدون راموس، رئال مادرید شکست ناپذیر است

سرخیو راموس در دیدار برابر رئال سوسیداد غایب خواهد بود و جالب است بدانید که در این فصل راموس در 11 بازی غایب بوده است که 10 مورد از آن ها با برد رئال مادرید و یک مورد نیز با تساوی به اتمام رسیده است.

طرفداری- به نقل از AS، سرخیو راموس به علت مصدومیت از ناحیه ساق پا در دیدار برابر رئال سوسیداد غایب خواهد بود. کاپیتان سفید پوشان رئال مادرید، امسال چندان خوش شانس نبوده است و قرار است تا این بازی دوازدهمین بازی امسال از 23 بازی باشد که وی از دست می دهد. راموس در این فصل بارها به واسطه در رفتگی کتفش در دیدار ماه سپتامبر برابر شاختار دونتسک، به کمک آمپول های بی حس کننده برای رئال مادرید به میدان رفته است.

با این وجود آمار نشان می دهد که بازیکنان رئال میتوانند به راحتی با این موضوع کنار بیایند. راموس در 11 بازی غیبت داشته است که 10 مورد از این بازی ها با برد رئال مادرید و یکی از آن ها نیز با تساوی به پایان رسیده است. در رقابت های اروپایی بازی مقابل مالمو و شاختار را از دست داد که اولی با برد 8 بر صفر رئال مادرید و دومی با برد 4 بر 3 به نفع سفید پوشان به اتمام رسید. در لالیگا نیز راموس در بردهای رئال برابر گرانادا، اتلتیک بیلبائو، لوانته، لاس پالماس، ایبار و ختافه غیبت داشته است. همچنین در تساوی برابر مالاگا. راموس در بازی مقابل کادیز هم روی نیمکت حضور داشت و رئال مادرید در این بازی نیز 3 بر 1 پیروز شد. هرچند که به دلیل استفاده از چریشف محروم، از رقابت ها حذف شدند.

تیم تحت هدایت رافا بنیتز، امسال در 23 بازی انجام گرفته در تمامی رقابت ها 19 گل دریافت کرده است. یعنی میانگین 0.82 گل در هر دیدار. در 11 دیداری که کاپیتان متعصب رئال مادرید حضور نداشته است، این تیم 7 گل دریافت کرده است. یعنی میانگین 0.63 گل در هر دیدار. اگرچه آمارها نشان دهنده این است که در حضور راموس رئال مادرید عملکرد خوبی نداشته است. به ویژه زمانی که مقابل تیم هایی همانند پاریس سن ژرمن، اتلیتیکو مادرید و بارسلونا امتیاز از دست دادند، ولی باید اشاره کرد که راموس در دیدار برابر سویا در سانچز پیسخوان گل اول بازی را به ثمر رساند ولی به علت مصدومیت از بازی بیرون رفت و در نهایت بازی با باخت رئال مادرید پایان یافت.

فصل گذشته راموس 14 بازی را در کل برای پایتخت نشینان از دست داد. چه به علت مصدومیت و چه به علت مسائل تاکتیکی. مشکلات جسمی او در این فصل نشان می دهد که او قبل از پایان نیم فصل اول نزدیک به کل فصل گذشته خود غیبت داشته است. وقتی که کاپیتان راموس در فصل گذشته در 7 دیدار به علت پارگی عضله حضور نداشت، رئال مادرید سه دیدار را باخت و یک بازی را نیز با تساوی پشت سر گذاشت.



نظرات شما عزیزان:

لیدا
ساعت16:09---9 دی 1394
بهترین و بالاترین بازدید در کنار ما...فوری فوری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 9 دی 1394 | 9:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.