مروری بر آنچه در دوازده ماه سال 2015 بر رئال گذشت

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مروری بر آنچه در دوازده ماه سال 2015 بر رئال گذشت

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مروری بر آنچه در دوازده ماه سال 2015 بر رئال گذشت

ژانویه:
سال خوب شروع نشد. رئال سال 2014 را با 22 برد پیاپی تمام کرد اما اولین بازی سال با شکست در مستایا همراه شد. پس از آن رئال در کوپا توسط اتلتیکو اوت شد. شاید تنها نکته مثبت ماه ، رسیدن توپ طلا به رونالدو بود. رونالدو در همین ماه مقابل گرانادا اخراج و سه جلسه محروم شد.

فوریه
دومین ماه سال هم افتضاح بود. رئال مادرید در مقابل اتلتیکو شکست خورد و در همان شب رونالدو جشن تولد مجللی را برگزار کرد که انتشار تصاویر این مراسم با خشم هواداران همراه شد. از همان جا به بعد می شد حدس زد که تیم آنچلوتی در پایان فصل جامی نیم برد.

مارس
رئال با ناکامی در مقابل ویارئال و بیلبائو عملا لالیگا را تقدیم بارسا کرد. رئال در مقابل شالکه با شانس و اقبال از حذف از کوپا گریخت و در  مقابل بارسا هم شکست خورد. پرز در آن زمان گفت که آنچلوتی تحت هر شرایطی در رئال می ماند هر چند که زمان این حرف را تائید نکرد.

آوریل
تنها ماه مثبت سال همین بود. رئال با گل چیچاریتو در مقابل اتلتیکو از چمپیونزلیگ صعود کرد اما مودریچ دوباره مصدوم شد و فصل را از دست داد.

می
موراتا ، رئال را از چمپیونزلیگ اوت کرد و ال کلاسیکو در برلین برگزار نشد. آنچلوتی و ایکر آخرین هفته هایشان را در رئال داشتند و تیم بدون جام ماند. کارلتو در همین ماه اخراج شد.

ژوئن
با حضور بنیتز به عنوان مربی جدید ، پرز ادعا کرد که شوک جدیدی به تیم وارد می شود.  پرز با راموس درگیری لفظی پیدا کرد و کاپیتان دوم تیم هم در آستانه ترک رئال بود. راموس از این که توسط باشگاه به پول پرستی متهم شد عصبی بود.

ژولای
وداع ایکر. پرز روز بعدش برای وداع کاسیاس مراسم گرفت که در کل ورزشگاه شعار ” فلورنتینو استعفا” شنیده می شد.

آگوست
اولین هفته های بنیتز چندان امیدوار کننده نبودند. رئال در پیش فصل قابل قبول بود اما امیدوارکننده نبود. اولین بازی رسمی با تساوی مقابل گیخون همراه شد.

سپتامبر
رئال مادرید در اولین روز ماه سپتامبر با ناکامی در خرید ده خیا مضحکه خاص و عام شد. یک افتضاح تاریخی چرا که رئال هواپیما را برای فروش ناواس به منچستر آماده کرده بود اما هیچ کدام از دو انتقال به نتیجه نرسید.

اکتبر
اولین بازی بزرگ فصل و اولین ناکامی بنیتز. رئال در مقابل اتلتیکو یک گل زد ، کل بازی را دفاع کرد و به تساوی رضایت داد. کیلور با درخشش بلی نظیرش مانع از شکست شد. راموس پس از بازی با بنیتز جنگ رسانه ای پیدا کرد.

نوامبر
ماه سیاه رئال مادرید با شکست مقابل سویا و بارسا. برنابئو در ال کلاسیکو خشمگین بود و علیه پرز و بنیتز شعار داد. پرز از بنیتز دفاع کرد اما چیزی عوض نشد.

دسامبر
حذف تحقیرآمیز رئال از کوپا روی یک اشتباه بزرگ مدیریتی و استفاده از چریشف محروم. رئال در مقابل ویارئال شکست خورد تا همه منتظر اخراج بنیتز باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 7 دی 1394 | 16:35 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.