آیا بارسلونا رکورد بیشترین گل زده در سال را از رئال مادرید پس می گیرد؟

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آیا بارسلونا رکورد بیشترین گل زده در سال را از رئال مادرید پس می گیرد؟

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آیا بارسلونا رکورد بیشترین گل زده در سال را از رئال مادرید پس می گیرد؟

بارسلونا در آخرین دیدار خود در سال 2015 می‌ تواند رکورد بیشترین گل زده در یک سال تقویمی را به ثبت رساند.

طرفداری- به گزارش Sport، با وجود اینکه هواداران بارسلونا امیدوارند سال آینده میلادی به اندازه سال 2015 یا حتی بهتر از آن برای‌شان رقم بخورد، اما هنوز چالشی دیگر وجود دارد که بارسلونا در سال جاری میلادی بدان دست نیافته است: رکورد بیشترین تعداد گل زده در یک سال تقویمی. رکوردی که هم اکنون در اختیار رقیب دیرینه آبی اناری پوشان، رئال مادرید، قرار دارد.

بارسلونا پس از پیروزی 3-0 برابر ریور پلاته، توانسته است 176 گل را در طول سال به ثمر برساند. رکورد بیشترین تعداد گل زده در یک سال با 178 گل در اختیار رئال مادرید کارلو آنچلوتی است که در سال 2014 به ثبت رسید. بارسلونا حالا فقط به 3 گل نیازمند است تا این رکورد را از آن خود کند. قطعا زدن سه گل به تیم رده یازدهمی رئال بتیس با وجود سه فوق ستاره در خط حمله کار سختی برای بارسلونا نخواهد بود. البته لازم به ذکر است که این رکورد قبل از رئال مادرید، در سال 2012 در اختیار بارسلونای گواردیولا با 175 گل قرار داشت.

در سال 2014 مثلث BBC توانست 61 درصد از 178 گل را به ثمر برساند. کریستیانو رونالدو 56 بار، کریم بنزما 28 بار و گرت بیل 24 بار گلزنی کردند تا 108 گل از 178 گل به نام این سه نفر ثبت شود.

این آمار برای مثلث MSN کمی بهتر است. خط حمله آتشین بارسلونا در سال 2015 توانست 76 درصد از 176 گل را تا بدین لحظه به ثمر برساند. لیونل مسی 47 بار، لوئیز سوارز 46 بار و نیمار 41 بار دروازه حریفان را گشودند و توانستند 134 گل از 178 گل را به نام خود ثبت کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 5 دی 1394 | 10:41 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.