بنیتز قصد استعفا دادن ندارد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز قصد استعفا دادن ندارد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز قصد استعفا دادن ندارد

مشخصاً رافا بنیتز تصمیمی برای استعفا ندارد، لذا نتیجه دیدار رئال مادرید برابر سوسیه داد رای به اخراج و یا ماندن وی خواهد داد.

طرفداری - به گزارش football-espana، چیزی که واضح است، این است که رافا بنیتز قصد استعفا ندارد، لذا این گزینه مختومه می شود.

اگر پرز خواستار رفتن بنیتز باشد، باید او را اخراج کند و مسئولیت هزینه های متعاقب آن را بپذیرد چرا که او قرارداد 3 ساله دارد و با هیچ باشگاه دیگری نیز توافقی نکرده است. بنیتز در حال حاضر برای تعطیلات کریسمس به لیورپول سفر کرده است و کنار خانواده اش حضور دارد. او مطمئن است که پس از تعطیلات کریسمس به مادرید بازخواهد گشت تامدیریت  تمرینات تیمش را برعهده بگیرد.

مربی سابق ناپولی در مورد رابطه اش با کریستیانو رونالدو نگران است. یک مربی ورزشی باید توانایی مداخله کردن داشته باشد و انتقاد بازیکنان را نیز بشنود، بنابراین بنیتز باید در تصمیم گیری ها در مورد بازیکنان، با دقت عمل کند. بنیتز با رودریگز، خسه ، رونالدو، سرخیو راموس، ایسکو، کریم بنزما، مارسلو و دیگر بازیکنان مشکلاتی داشته است و باید از این دردسر ها اجتناب کند.

بنیتز فاقد حمایت لازم از برخی شخصیت های بزرگ رختکن تیمش است اما افرادی چون مودریچ، په په، کروس، بیل و بنزما هستند که می توانند اوضاع را آرام کنند.

ممکن است هفته پیش رو آخرین تجربه بنیتز به عنوان سرمربی رئال مادرید باشد. نتیجه بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیه داد در تصمیم گیری در مورد آینده بنتیز در رئال نقش به سزایی خواهد داشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 4 دی 1394 | 11:40 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.