تمدید یک‌هفته ای حضور بنیتس روی نیمکت رئال

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تمدید یک‌هفته ای حضور بنیتس روی نیمکت رئال

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تمدید یک‌هفته ای حضور بنیتس روی نیمکت رئال

تمدید یک‌هفته ای حضور بنیتس روی نیمکت رئال


http://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1394/9/3/547880_510.jpg

او منتظر عکس العمل بازیکنان و نیز هواداران در بازی مقابل سوسیداد است؛ هوادارانی که پس از ال کلاسیکو، بدون استثنا در همه بازی های خانگی بنیتس را هو کرده اند. پرز که از دوری ارتباط بین رافا و بازیکنان رئال آگاه شده و برنابئو را نیز ملتهب تر از تمام سال های اخیر می بیند، به این نتیجه رسیده است که بنیتس دیگر نمی تواند راه حلی برای مشکلات تیمش باشد؛برعکس آنچه که 20 روز قبل در یک نشست خبری عنوان کرد.

توصیه نزدیکان معتمد وی نیز برکناری بنیتس بوده اما در جبهه مربی رئال، اوضاع به گونه ای دیگر است. آنچه تا بدین لحظه مسلم است اینکه بنیتس تصمیمی برای استعفا ندارد. او که به خوبی می داند در رئال مادرید اوضاع برای او به سختی پیش می رود و هر نتیجه ضعیفی ممکن است به اخراج او منجر شود تصمیم بر ادامه حضور روی نیمکت دارد.

رافا که برای تعطیلات کریسمس راهی لیورپول شده، با علم به این شرایط همچنان اصرار بر ادامه متدهای خود در رئال مادرید دارد. او تا سال 2018 با تیم مادریدی قرارداد دارد و به نظر می رسد که تنها راه قطع این همکاری، تصمیم پرز بر فسخ قرارداد با بنیتس باشد و این تنها در یک صورت امکان پذیر است و آن، کوچکرترین لغزش از سوی رئال مادرید در بازی های پیش رو است . رافا این را بهتر از هر کسی می داند.

روز گذشته وقتی در برنامه ال لارگرو از شبکه رادیویی کادنا سر، موضوع مذاکره پرز با مورینیو برای جانشینی بنیتس مطرح شد، باشگاه رئال مادرید اقدام به تکذیب این خبر نکرد. درست برعکس چند نمونه دیگر در 4 سال اخیر. پیش از این باشگاه رئال مادرید اخبار مربوط به مصدومیت کمر گرت بیل، اولتیماتوم کاپیتان های رئال در مورد ادامه همکاری با مورینیو، برکناری آنچلوتی پس از شکست 4-3 در ال کلاسیکو و نیز خبر علاقه برای جذب پوگبا و وراتی را بلافاصله با انتشار بیانیه ای تکذیب کرده بود اما پس از گذشته ساعت ها از انتشار ادعای کادنا سر، هنوز بیانیه ای از سوی باشگاه رئال مادرید منتشر نشده که این خود بر ابهامات موجود در مورد آینده بنیتس می افزاید.

یکی از بزرگترین مشکلات بنیتس در رئال مادرید را می توان مشکلات او با رونالدو سرخیو راموس، دو بازیکن بزرگ و تاثیرگذار رختکن این تیم دانست. دوری هر دو بازیکن از فرم همیشگی نیز مزید بر علت شده و روی نتایج رئال تاثیر مستقیم گذاشته است.

شاید حضور یک مدیر ورزشی قدرتمند در باشگاه رئال مادرید می توانست اندکی از مشکلات بنیتس در زمینه برقراری ارتباط با بازیکنان را کاهش دهد اما رئال مادرید مدتهاست که بدون مدیر ورزشی سر می کند و پرز به نوعی چنین وظیفه ای را در باشگاه بر عهده دارد. مشکلات بنیتس با مارسلو، ایسکو، خسه، رونالدو و بنزما، می توانست با دخالت موثر یک مدیر ورزشی به حداقل برسد.

در هر صورت اینگونه به نظر می رسد که بنیتس روز چهارشنبه آینده، بازهم به عنوان مربی روی نیمکت رئال خواهد نشست اما شرایط او به نوعی همه را به یاد فلسفه دیگو سیمئونه در راه کسب قهرمانی، "بازی به بازی پیش رفتن" می اندازد. برای مربی رئال نیز اکنون، شرایط بازی به بازی پیش خواهد رفت اما در مسیر مخالف.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 3 دی 1394 | 17:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.