بهترین گزینه برای مورینیو بازگشت به مادرید / رئال و هم مورینیو به یکدیگر بیش از هر زمانی نیاز دارند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بهترین گزینه برای مورینیو بازگشت به مادرید / رئال و هم مورینیو به یکدیگر بیش از هر زمانی نیاز دارند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بهترین گزینه برای مورینیو بازگشت به مادرید / رئال و هم مورینیو به یکدیگر بیش از هر زمانی نیاز دارند

بهترین گزینه برای مورینیو بازگشت به مادرید / رئال و هم مورینیو به یکدیگر بیش از هر زمانی نیاز دارند

خوب؛ حالا چه اتفاقی می افتد؟ شکی نیست که مورینیو نمی تواند در خانه بنشیند و فوتبال تماشا کند. او اهل تفسیر بازی ها برای شبکه های تلویزیونی هم نیست؛ پس باید منتظر حضور او روی نیمکت تیم بزرگ دیگری باشیم. 

شیوه کاری ژوزه به گونه ای است که همانقدر که برایش هوادار جمع می کند، به همان اندازه نیز بر متنفرین از او می افزاید؛ با این حال چه کسی می تواند این نکته را نفی کند که مورینیو نبوغ و توانایی هایی دارد که می تواند یک تیم مرده را زنده کند. او پورتو و اینتر را وارد نقشه فوتبال اروپا کرد و زمانی که به رئال مادرید پیوست، موفق شد این تیم را از زیر سایه بهترین بارسلونای تاریخ خارج کند. 



بارسا با گواردیولا در حال غرق کردن تدریجی رئال بود که مورینیو به سانتیاگو برنابئو آمد و توانست در عرض دو سال، رئال را به قله فوتبال اسپانیا بازگرداند. او بهترین قهرمانی تاریخ لالیگا را با 100 امتیاز و 121 گل زده برای رئال به ارمغان آورد. از یک سو مورینیو اخراج شده و از سوی دیگر می بینیم تیم هایی هستند که نیاز به خون جدید در آنها بسیار احساس می شود که در راس همه آنها رئال مادرید قرار دارد.

رئال مادرید هم اکنون توسط کسی هدایت می شود که از روز اول ورودش به این باشگاه، احساس راحتی نمی کرد و نه بازیکنان و نه هواداران رئال، اعتقادی چندانی به او نداشتند. صحبت از رافا بنیتس است که این روزها شایعات مربوط به اخراج او بیش از همیشه به گوش می رسد. به نظر می رسد که گزینه مورد نظر رئیس باشگاه برای جانشینی بنیتس، زیدان باشد، گزینه ای که البته مورد قبول همه قرار دارد ولی بسیاری از هواداران رئال هنوز در این رویا به سر می برند که مورینیو بار دیگر به رئال مادرید بازگردد. 

این درست است که او در سال آخر حضورش در رئال با برخی بزرگان تیم به مشکل برخورد کرد ولی این دنیا پر از شگفتی هاست و هیچ مشکلی نیست که برایش راه حلی نباشد. از سویی مورینیو به خوبی می داند که در رئال هنوز یک ماموریت ناتمانم دارد و آن هم قهرمانی در چمپیونزلیگ است. 



او وقتی به رئال آمد که این تیم نمی توانست از یک هشتم لیگ قهرمانان فراتر برود اما با مورینیو سه فصل متوالی به نیمه نهایی رسید ولی هربار با بدشانسی راهی به فینال پیدا نکرد. مورینیو عاشق چالش های جدید و دشوار است. بازگشت او به رئال کمی سخت است؛ با این حال چند بار در زندگی شاهد وقوع اتفاقاتی بوده ایم که به نظر غیرممکن می آمده اند؟ شرایط فعلی به گونه ای است که هم رئال و هم مورینیو به یکدیگر بیش از هر زمانی نیاز دارند. مورینیو می تواند این رئال نیمه جان را بار دیگر احیا کند.

پ.ن: به اعتقاد برخی کارشناسان مورینیو وقتی اومد گند زد به رعال و رو داغون کرد ...!
بازیکنا برای صلاح تیمم شده باید کدورتو کنار بذارن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 27 آذر 1394 | 10:20 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.