رونالدو: برای همه چیز آماده ام؛ احتمال بازی در بارسلونا را هم رد نمی کنم!

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: برای همه چیز آماده ام؛ احتمال بازی در بارسلونا را هم رد نمی کنم!

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: برای همه چیز آماده ام؛ احتمال بازی در بارسلونا را هم رد نمی کنم!

کریستیانو رونالدو نسبت به باز گذاشتن گزینه ها برای آینده اش واقعاً جدی است و حتی بارسلونا و رقیبان تیم منچستر یونایتد نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

طـرفداری- به گازرش ESPN، رونالدو روز پنجشنبه در مصاحبه با Associated Press گفت می داند بازی برای این باشگاه ها بسیار پیچیده است، اما در فوتبال چیزی قطعی نیست، بنابراین او در ها را به روی هیچ تیم یا لیگی نمی بندد. او با مکثی طولانی گفت:

این کمی سخت تر است، اما... چیز هایی وجود دارد که شما از قبل درباره آنها ایده ای دارید، که روزی  بازی برای بارسلونا تقریباً غیرممکن خواهد بود، یا بازی کردن برای تیمی انگلیسی غیر از منچستر یونایتد بسیار پیچیده است. اما این 100% تضمین شده نیست. همانطور که قبلاً گفته ام، در فوتبال هیچ چیز قطعی نیست. همه احتمالات و همه لیگ ها باز هستند. شاید در رئال مادرید به دوران بازی خود پایان دهم. فقط می خواهم صادق باشم. نمی دانم فردا چه اتفاقی رخ خواهد داد. اگر 75% مطمئن بودم، می گفتم، بنابراین مشکلی نخواهد بود. اما هیچ ایده ای ندارم.

وی در ادامه افزود:

در حال حاضر نمی توانم بازی در لیگ آمریکا را تصور کنم، اما این برای حال حاضر است. همیشه پاسخ دادن به برخی سؤالات سخت است چون نمی دانیم که فردا چه اتفاقی رخ خواهد داد. و به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای، این همیشه نامعلوم است، بنابراین ترجیح می دهم تا در حال حاضر زندگی کنم. شرایط کنونی خوب است و من از بودن در رئال مادرید لذت می برم. اما تا چند سال دیگر نمی دانم که چگونه فکر خواهم کرد.

رونالدو تا سال 2018 با رئال مادرید قرارداد دارد و علیرغم اینکه به بهترین گلزن تاریخ باشگاه تبدیل شده است، گمانه زنی هایی مبنی بر احتمال جدایی او از باشگاه اسپانیایی وجود دارد. اما رونالدو 30 ساله جدایی در آینده ای نزدیک را رد می کند:

زمانی که به اتمام مدت قراردادم نزدیک شدیم، تصمیم خواهم گرفت که در رئال مادرید بمانم یا به باشگاه دیگری بروم یا طی چند سال به دوران بازی خود پایان دهم. این طبیعی است. به همین دلیل است که نگران نیستم، چون می دانم که هر چیز آغاز و پایانی دارد. برای آن آماده ام. آماده ام تا در رئال مادرید بمانم، برای جدایی و بازنشستگی به موقع نیز آماده ام. این بخشی از کار من است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 20 آذر 1394 | 9:59 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.