آخرین شرایط پرونده حذف رئال از کوپا

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آخرین شرایط پرونده حذف رئال از کوپا

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آخرین شرایط پرونده حذف رئال از کوپا

آخرین شرایط پرونده حذف رئال از کوپا

http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1394/09/12/139409121108066926638684.jpg
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اسپانیا امروز تشکیل می دهد تا در مورد پرونده بازی رئال و کادیز ، استفاده از چریشف محروم و حکم حذف رئال از کوپا تصمیم گیری شود.

کمیته مسابقات رای به حذف رئال از کوپا به علت استفاده از چریشف سه اخطاره مقابل کادیز داد. پس از آن رئال به کمیته استیناف اعتراض کرد. حکم این کمیته هم احتمالا علیه رئال است چرا که معمولا کمیته استیناف حکم کمیته مسابقات را تائید می کند.

امید رئال به جلسه دادگاه عالی ورزش است. این سازمان به کمیته المپیک وابسته است و جمعه یا شنبه تشکیل جلسه می دهد  که با توجه به پرونده ” لورکا” امید رئال بیشتر است. در آن پرونده باشگاه لورکا اشتباهی مثل رئال انجام داده بود اما تغییر شماره فکس باشگاه را بهانه کرد و تاعلام کرد که خبر محرومیت دروازه بانشان به دستشان نرسیده است. رئال هم می خواهد مدعی شود که هیچ کس محرومیت چریشف را اعلام نکرده است.

اگر کار به دادگاه عالی ورزش برسد سه حکم صادر خواهد شد : اول حذف رئال، دوم تصمیم گیری تا پیش از بازی که روز چهارشنبه برگزار می شود و سوم لغو نشدن بازی برگشت در چهارشنبه آینده و تصمیم گیری در مورد حذف رئال تا بعد از بازی.

خوزه ماتئوی 84 ساله رئیس کمیته استیناف است که در لاس پالماس متولد شده و در لاگونا درس حقوق خوانده است. او مدرک قضاوت خود را در سال 1959 گرفته است. او مدیر باشگاه لاس پالما هم بوده است. هر هفته برای جلسات کمیته استیناف به مادرید سفر می کند. آرترو مانریکه و کارلوس گونزالس اعضای دیگر کمیته هستند که سالها در فدراسیون کار کرده اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 19 آذر 1394 | 17:3 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.