تا 40 سالگی فوتبال بازی کن

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تا 40 سالگی فوتبال بازی کن

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تا 40 سالگی فوتبال بازی کن

تا 40 سالگی فوتبال بازی کن


http://90tv.ir/filemanager/uploads/94/%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D9%86/18/1447096317_665461_1447097215_album_grande.jpg
سایت گاتزتا دلواسپورت ایتالیا با اشاره به حضور سرآلکس در این مراسم به صحبت های این مربی اشاره کرد جایی که حرف های جالبی از دهان فرگوسن زده شد.سرمربی موفق و افسانه ای شیاطین سرخ منچستر به عنوان مهمان ویژه دانشکده استنفورد لب به اعتراف گشود و گفت:«مربیگری بهترین حرفه ای بود که من می توانستم داشته باشم. در این سال ها همواره به شاگردانی که پرورش دادم افتخار کردم از جمله کریستین رونالدو که به عنوان یک جوان خام به تیم من آمد و در فصولی که پیراهن منچستر را برتن کرد تمامی عیوب و ضعف هایش را برطرف و به یک بازیکن بزرگ تبدیل شد».

فرگوسن در ادامه به کشف ستاره پرتغالی اشاره و افزود:«کریس بازیکنی بود که تمامی شاخصه ها برای تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ را داشت تنها باید تغییراتی در او ایجاد می کردم که خوشبختانه خودش هم قبول کرد.اوایل شبیه سازی های زیادی در محوطه جریمه انجام می داد و شبیه به یک غواص در محوطه جریمه شیرجه می رفت تا پنالتی بگیرد اما به او یاد دادم که از راه درست پنالتی بگیرد و گل بزند . همین توصیه ها او را به ستاره ای بزرگ بدل کرد».

 پیرمرد اسکاتلندی در پایان صحبت هایش پرده از توصیه آخرش به این ستاره پرتغالی برداشت و گفت:«من دوست نداشتم کریس را از دست بدهم حتی به پرتغال رفتم تا او را از رفتن به مادرید منصرف کنم اما فهمیدم بازگرداندن او به انگلیس غیر ممکن است چون پوشیدن پیراهن رئال رویای زندگی حرفه ای او بود. اخیرا متوجه شدم که قصد دارد در 35 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کند اما به او گفتم این فکر را از ذهنت خارج کن چون می توانی تا 40 سالگی بازی کنی درست مثل رایان گیگز که تا 41 سالگی مثل یک جوان بیست ساله فوتبال بازی کرد».



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 18 آذر 1394 | 16:49 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.