رئال مادرید 8-0 مالمو؛ رکورد شکنی رونالدو در شب هت‌تریک بنزما

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 8-0 مالمو؛ رکورد شکنی رونالدو در شب هت‌تریک بنزما

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 8-0 مالمو؛ رکورد شکنی رونالدو در شب هت‌تریک بنزما

گــزارش بازی

دو تیمی که سرنوشت بازی های خود را مشخص شده می دیدند، از گروه A به مصاف هم رفتند و طبق انتظار رئال مادرید علیرغم غیبت تعدادی از ستاره های خود با فشار بالا بازی را آغاز کرد و در دقیقه '12 در اولین موقعیت جدی خود، توسط بنزما و روی بازیسازی خوب رونالدو به گل رسید. بازی همچنان در اختیار مادریدی ها بود و در دقیقه '24 باز هم ارسالی دیگر توسط رونالدو، توسط مهاجم آماده و پرحاشیه این روز های مادرید، به گل دوم دست یافت تا خیال خود از پیروزی را تا حدودی راحت کند.

در دقیقه '36 روی پاس در عمق هامس، رونالدو داخل محوطه صاحب موقعیت خوبی شد که شوت محکم پای چپ این بازیکن با واکنش عالی ویلاند برگشت داده شد که در ادامه هم ضربه سر کاسمیرو از روی خط توسط مدافع مالمو برگشت داده شد. در دقیقه '39 رونالدو موفق شد بعد از 23 ضربه، بالاخره یکی از ضربات ایستگاهی خود را به گل تبدیل کرده و تنها دو گل تا شکستن رکورد بهترین آمار گلزنی در مرحله گروهی چمپیونزلیگ فاصله داشته باشد. در دقیقه '42 ایسکو با دریبل دو بازیکن درون محوطه فرصتی عالی داشت اما موفق به زدن ضربه نشد و توپی که به رونالدو رسید و او از چند قدمی به شکلی ناباورانه توپ را به بالای دروازه زد.

با آغاز نیمه دوم، رئال مادرید خیلی زود و در دقیقه '47 بار دیگر توسط رونالدو به گل رسید تا این بازیکن تنها یک قدم با رکورد شکنی فاصله داشته باشد. لحظه ای بعد روی شوت محکم رادیچ از پشت محوطه، کاسیا وادار به واکنش شد و توپ را برگشت داد اما بالافاصله در سمت دیگر زمین، رونالدو موفق شد هت‌تریک کرده و به عنوان بهترین گلزن تاریخ مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با 10 گل تبدیل شود.

در دقیقه '54 مارسلو به جای په په وارد میدان شد و به جای او هم بازوبند کاپیتانی را به بازو بست. در دقیقه '56 روی پرتاب اوت بلند مارسلو از سمت چپ و دفاع افتضاح مالمو، بنزما در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما شوت سرضرب این بازیکن به کنار دروازه رفت. رئال مادرید و رونالدو دست بردار نبودند و در دقیقه '58 رونالدو چهارمین گل خود و ششمین گل مالمو را به ثمر رساند. در دقیقه '63 خسه به جای هامس به میدان آمد. مالمو تیمی بسیار پایین تر از حد چمپیونزلیگ نشان داده بود و همین زمینه ساز اولین گل کواچیچ با پیراهن رئال مادرید شد.

در دقیقه '75 بنزما هم از فرصت استفاده کرده و هت‌تریک کرد. لحظه ای بعد چریشف هم به جای کواچیچ به میدان آمد. در دقیقه '79 شوت فنی و خوب ایسکو از پشت محوطه با واکنش دروازه بان به کرنر رفت. در دقیقه '89 روی پاس به بیرون ایسکو، چریشف ضربه زمینی خود را زد که توپ به تیر عمدی ساییده شد و به بیرون رفت. در نهایت رأس نود دقیقه بازی به پایان رسید و رئال مادرید با قدرت به عنوان تیم نخست صعود کرد.

شــرح گل ها

  دقیقه '12 (کریم بنزما)(1-0): روی ارسال خوب و دقیق رونالدو از سمت چپ با ضربه پای چپ ایسکو از روی خط توسط مدافع مالمو برگشت داده شد که بنزما به راحتی دروازه را باز کرد.

  دقیقه '24 (کریم بنزما)(2-0): ارسال عالی رونالدو از سمت راست در تیر دوم با ضربه سر خوب بنزما و در میان نگاه های دروازه بان به درون دروازه راه یافت.

  دقیقه '39 (کریستیانو رونالدو)(3-0): ضربه ایستگاهی به دست آمده از گوشه راست محوطه مالمو با ضربه زیبای رونالدو که در مقابل دروازه نیز به زمین برخورد کرد، درون دروازه قرار گرفت تا ستاره پرتغالی دهمین گل خود از روی ضربات ایستگاهی را در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر برساند.

  دقیقه '47 (کریستیانو رونالدو)(4-0): بعد از چند پاسکاری خوب، مادریدی ها به محوطه مالمو رسیدند و شوت بلوک شده کواچیچ مقابل رونالدو قرار گرفت تا وی با ضربه پای چپ توپ را به زیر طاق دروازه شلیک کند.

  دقیقه '49 (کریستیانو رونالدو)(5-0): روی ارسال زمینی دنیلو از سمت راست، دو مدافع میانی مالمو مقابل رونالدو موفق به دفع توپ نشدند تا ستاره پرتغالی با شوتی زمینی و روی ضعف دروازه بانی ویلاند موفق به هت‌تریک شود.

  دقیقه '59 (کریستیانو رونالدو)(6-0): پاس پشت پای عالی بنزما در نزدیکی نقطه کرنر از میان پاهای مدافع مالمو به ایسکو رسید و پاس او به مقابل دروازه با بغل پای تند و تیز رونالدو به درون دروازه غلتید تا فوق ستاره پرتغالی 11مین گل خود در این رقابت ها را نیز به ثمر برساند.

  دقیقه '70 (متئو کواچیچ)(7-0): روی سانتر زمینی و تند و تیز ایسکو از سمت راست، ویلاند توپ را با پای خود برگشت داد و در ادامه کواچیچ از راه رسید و با ضربه ای محکم توپ را به درون دروازه شلیک کرد تا اولین گل خود با پیراهن رئال مادرید به ثمر رساند.

  دقیقه '74 (کریم بنزما)(8-0): روی اشتباه مدافع مالمو، ایسکو توپ گیری کرد و به بنزما رساند تا وی پس از دریبل یک بازیکن با ضربه ای دقیق هت‌تریک خود را کامل کند.

ترکیب دو تیم و آمار بازی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 18 آذر 1394 | 11:17 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.