بنیتز: لوکاس وازکز؟ برخی بازیکنان خوب گوش می دهند و رشد می کنند؛ راموس برای دیدار فردا آماده نیست

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: لوکاس وازکز؟ برخی بازیکنان خوب گوش می دهند و رشد می کنند؛ راموس برای دیدار فردا آماده نیست

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: لوکاس وازکز؟ برخی بازیکنان خوب گوش می دهند و رشد می کنند؛ راموس برای دیدار فردا آماده نیست

طـرفداری- به گزارش AS، وی در مورد مسائل زیر صحبت کرد:

- سطح عملکرد تیم در نیمه های دوم افت می کند:

تجزیه و تحلیل های دو بازی قبلی یکسان نیست. ما چهار بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته ایم و در تمام آنها خوب هم بازی کرده ایم. آسان نیست که همیشه یک سطح از فشار را حفظ کنید. مقابل ختافه، وقتی که می دانید بازی های دیگری هم در پیش هست، مدیریت بازی سخت بود. در آن مسابقه ما یکی از بهترین عملکرد های فصل خود را در نیمه اول به نمایش گذاشتیم و باید سعی کنیم آن را تکرار کنیم.

- سرخیو راموس:

او حس خیلی بهتری دارد اما در لیست بازی فردا قرار ندارد. احتمال بازگشت او در دیدار مقابل ویارئال را رد نمی کنیم.

- زمان چرخش:

این برای ما فرصتی است تا ترکیب تیم را چرخش دهیم - اما هدف ما پیروزی در این مسابقه است. می خواهیم در این مسابقه پیروز شویم اما به چند بازیکن استراحت خواهیم داد تا برای دیدار مقابل ویارئال سرحال باشند.

- چهره های جدید در لیست:

بسیاری از بازیکنان که به دلیل مصدومیت غایب بودند در حال بازگشت هستند و باید کم کم ریتم خود را پیدا کنند. متأسفم، فردا جایی برای بازیکنان جوان وجود ندارد، و تنها مارکوس یورنته در لیست خواهد بود، هرچند من او را به عنوان بازیکن تیم ذخیره در نظر نمی گیرم، چرا که همیشه با ما بوده است. ما از تمرینات و نحوه کارکرد مارتین اودگارد هم راضی هستیم اما این دیداری است که باید در آن پیروز شویم.

- درخواست تجدید نظر باشگاه در مورد پرونده چریشف:

هنوز هم معتقدیم که حق با ماست و به تصمیمی که توسط دادگاه گرفته خواهد شد اعتماد داریم.

- آیا چریشف فردا بازی خواهد کرد؟

او معمولاً خیلی بازی نمی کند بنابراین نیازی نیست که بگوییم آیا بازی خواهد کرد یا نه؛ در مقابل او بازیکنان سطح بالاتری هم قرار دارند. او فقط باید به کار کردن ادامه دهد.

- بیل در دفاع چپ:

ما بازیکنانی داریم که می توانند در پست های مختلف زیادی بازی کنند. او می تواند یکی از گزینه ها باشد، اما هدف ما این نیست.

- لوکاس وازکز:

گروهی از بازیکنان هستند که سخت کار می کنند و هیچ نیازی نیست که پیامی به آنها بدهیم. بازیکنانی هستند که خوب تمرین می کنند، به حرف هایی که می زنید گوش می کنند و به عنوان بازیکن رشد می کنند.

- لواندوفسکی:

در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی لیگ قهرمانان اروپا، ما در مورد بازار نقل و انتقالات صحبت نمی کنیم؛ بازی مهمی در پیش داریم که باید روی آن تمرکز کنیم.

- تقابل MSN با BBC:

در حق سایر بازیکنان عادلانه نیست که تنها در مورد سه مهاجم صحبت کنیم. ما تیم بسیار خوبی متشکل از بازیکنانی با سطح بسیار بالا داریم. این سه اسمی که همه در موردش صحبت می کنند (BBC) بازیکنانی استثنایی هستند. در حال حاضر، به دلایل مختلف نتوانسته اند اغلب در کنار هم بازی کنند؛ در آینده نحوه عملکرد آنها را خواهیم دید و من امیدوارم که مثل دیدار مقابل ختافه خوب کار کنند.

- بنزما:

بنزما بازیکنی است که حرکات و جابجایی های خوبی دارد و از کیفیت خوبی برخوردار است. او در خط حمله باعث می شود تا سایر بازیکنان نیز بهتر بازی کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394 | 11:41 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.