رئال مادرید 4-1 ختافه؛ اولین گلزنی BBC در فصل جدید

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 4-1 ختافه؛ اولین گلزنی BBC در فصل جدید

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 4-1 ختافه؛ اولین گلزنی BBC در فصل جدید

گــزارش بازی

بعد از هفته ای جنجالی برای رئال مادرید که با حذف از رقابت های کوپا دل ری به دلیل استفاده از بازیکن محروم همراه بود، آنها در لالیگا میزبان همشهری خود ختافه بودند که خیلی زود تیم بنیتز به گل رسید و پای بنزما بعد از مدت ها به گلزنی باز شد؛ آخرین گل مهاجم فرانسوی در لالیگا به دیدار هفته هفتم مقابل اتلتیکو مادرید باز می گشت. در دقیقه '8 رئال مادرید در سمت راست محوطه ختافه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که رونالدو از زاویه ای نسبتاً بسته به توپ ضربه زد و گوایتا با واکنشی خوب توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه '11 ارسال هامس از سمت چپ به روی دروازه با ضربه سر خوب بنزما همراه شد که گوایتا با واکنشی مناسب توپ را از زیر طاق به کرنر فرستاد. بنزما که در این مسابقه آماده نشان می داد، در متن حملات تیمش قرار داشت و در دقیقه '16 موفق شد دومین گل خود را نیز به ثمر برساند و روحیه خود را بازیابد. تیم ختافه کاملاً در این مسابقه دست و پا بسته نشان می داد و توپ و میدان کاملاً در اختیار میزبان بود و آنها در دقیقه '35 به گل سوم هم دست یافتند و این بار رونالدو توپ را برای بیل مهیا کرد تا ستاره ولزی بعد از چند تلاش بالاخره موفق به گلزنی شود.

سه دقیقه بعد، روی ضدحمله ای سریع، پای رونالدو هم به گلزنی در این مسابقه باز شد تا برای اولین بار در فصل 2015/16 مثلث خط حمله رئال مادرید موفق به گلزنی در یک مسابقه شوند. در همین نیمه اول بازی برای تیم اسکریبا به پایان رسیده بود و در نهایت هم بازی با نتیجه 4-0 به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم، تیم بنیتز چندان برای رسیدن به دروازه ختافه به آب و آتش نمی زد و ترجیحاً بازی را کنترل می کردند و ختافه نیز به مانند نیمه نخست از رسیدن به دروازه ناواس عاجز بود. در دقیقه '61 مودریچ جای خود را به کواچیچ داد. به مانند اغلب دیدار های این فصل تیم بنیتز آنها با کمی عقب نشینی فرصت حمله را برای ختافه مهیا کردند تا در دقیقه '69 روی یک ضربه کرنر دروازه خود را باز شده ببینند. در دقیقه '78 خسه به جای بنزما وارد میدان شد. در ادامه مسابقه نیز بازی قابل توجهی از شاگردان بنیتز شاهد نبودیم و بدون آنکه اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ دهد، بازی با نتیجه 4-1 پایان یافت.

 

شــرح گل ها

  دقیقه '4 (کریم بنزما)(1-0): ارسال خوب په په از سمت راست به دهانه دروازه با ضربه بغل پای بنزما به راحتی وارد دروازه شد.

  دقیقه '16 (کریم بنزما)(2-0): ارسال گرت بیل از سمت چپ به داخل محوطه در حالی از رونالدو عبور کرد که به نظر می رسید مدافعان ختافه روی او مرتکب خطا شده اند، اما پشت سر وی بنزما حاضر بود و با پای چپ توپ را به گوشه دروازه گوایتا فرستاد.

  دقیقه '35 (گرت بیل)(3-0): ارسال بلند هامس از سمت چپ به تیر دوم را رونالدو با ضربه سر برای بیل کاشت تا ستاره ولزی از داخل محوطه با ضربه ای کات دار توپ را به گوشه پایین دروازه بفرستد.

  دقیقه '38 (کریستیانو رونالدو)(4-0): روی ضدحمله ای سریع توسط تونی کروس، هافبک آلمانی با پاسی در عمق زمینه فرار رونالدو را فراهم کرد و در نهایت ضربه ستاره پرتغالی درون دروازه قرار گرفت.

  دقیقه '69 (الکسیس)(4-1): ارسال ضربه کرنر پدرو لئون از سمت راست با ضربه سر مدافع پیش تاخته ختافه به قعر دروازه ناواس راه یافت.

ترکیب دو تیم و آمار بازی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 14 آذر 1394 | 20:43 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.