فوری؛ رئال مادرید از رقابت های کوپا دل ری کنار گذاشته شد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فوری؛ رئال مادرید از رقابت های کوپا دل ری کنار گذاشته شد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فوری؛ رئال مادرید از رقابت های کوپا دل ری کنار گذاشته شد

طبق رأی فدراسیون فوتبال اسپانیا، باشگاه رئال مادرید به دلیل استفاده از دنیس چریشف که به دلیل محرومیت فاقد شرایط بازی بوده است، در همان مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های کوپا دل ری از گردونه رقابت ها کنار گذاشته شد.

طـرفداری- به گزارش AS، بعد از اینکه فرانسیسکو روبیو، رئیس فدارسیون فوتبال اسپانیا (FEF) تأیید کرد که باشگاه کادیز شکایتی علیه رئال مادرید مبنی بر استفاده از دنیس چریشف محروم تنظیم کرده است، تیم پایتخت نشین از گردونه رقابت های کوپا دل ری 2015/16 کنار گذاشته می شود.

این ملی پوش روسی که فصل گذشته را به صورت قرضی در ویارئال توپ زد، در فصل 2014/15 کوپا دل ری سه کارت زرد دریافت کرده بود و باید در دیدار رفت از مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های امسال محروم می بود.

روبیو دو استدلال باشگاه رئال مادرید را رد کرد، که یکی عدم وجود تأیید رسمی محرومیت وی هنگامی که به صورت قرضی در ویارئال توپ می زد و دیگری ابطال تمام کارت های زرد بعد از دور اول رقابت های کوپا دل ری بود (تیم های لالیگا از دور چهارم به گردونه رقابت ها اضافه می شوند).

رئال مادرید این فرصت را دارد که مقابل رأی صادر شده درخواست تجدید نظر کند، و در وهله اول باید اعتراض خود را به کمیته تجدید نظر فدراسیون ارسال کنند، و اگر نتیجه نداد آنها به دادگاه اداری ورزش اسپانیا شکایت خواهند کرد. فلورنتینو پرز در کنفرانس مطبوعاتی روز گذشته خود اعلام کرد که رئال مادرید تمام مراحل قانونی برای جلوگیری از حذف تیم را دنبال خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 13 آذر 1394 | 19:43 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.