بنیتز: از وقتی به رئال مادرید آمدم به فشار ها واقف بودم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: از وقتی به رئال مادرید آمدم به فشار ها واقف بودم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: از وقتی به رئال مادرید آمدم به فشار ها واقف بودم

رافا بنیتز در آستانه دیدار روز شنبه رئال مادرید مقابل ختافه در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

طـرفداری- به گزارش AS، وی در مورد اتفاقات رخ داده در دیدار مقابل کادیز و احتمال حذف رئال مادرید از کوپا دل ری صحبتی نکرد و گفت:

ما از سفر برگشته ایم و روی دیدار مقابل ختافه تمرکز کرده ایم. هر اتفاقی که رخ داده بود به طور واضح توسط رئیس باشگاه توضیح داده شد، و شما در آن کنفرانس مطبوعاتی این فرصت را داشتید که حقیقت را بشنوید و از جانب ما چیزی برای افزودن وجود ندارد.

- ماه های اول حضور در مادرید:

خوشبختانه، با تجربیاتی که طی چند سال حضور در باشگاه کسب کرده ام، می دانم که آمدن به بهترین باشگاه دنیا چه معنایی دارد و چه فشاری به همراه دارد. می دانم که باید به کار کردن ادامه دهم و تیم را به بهترین سطح ممکن برسانم، با علم براینکه این تیم فوق العاده می تواند به چیز های بزرگی برسد.

- شما قبلاً هم سابقه استفاده از بازیکن فاقد شرایط بازی در تیم والنسیا را داشته اید...

این سؤال خوبی است، اما نمی خواهم وارد این مسائل شوم چون در روز های آینده راجع به آن بحث و گفتگو خواهد شد. رئیس موضع باشگاه را به طور واضح مشخص کرد و من نمی خواهم وارد این بحث شوم.

- ختافه:

بازیکنان باید نوع بازی که می خواهیم انجام دهیم را درک کنند، و از نقاط قوت خود بهترین استفاده را بکنند. بازی آسانی نخواهد بود چون یکی از بازی های لیگ است و باید با حداکثر جدیت و شدت بازی کنیم.

- استقبال در برنابئو:

بعد از شکست مقابل بارسلونا سه پیروزی متوالی به دست آورده ایم و برخی از بازیکنان از مصدومیت بازگشته اند، حالا باید در زمین از آنها حمایت کنیم. ما در فرم بهتری از آنچه که مردم فکر می کنند، هستیم. مطمئنم که هواداران از تیم حمایت خواهند کرد چون آنها برای ما مهم هستند همانطور که قبلاً در بازگشت های زیادی نشان داده اند. نکته کلیدی حفظ روند پیروزی هاست.

- مصدومیت ها:

این چیز ها در سایر باشگاه ها هم اتفاق می افتند. عوامل مختلفی وجود دارد. شما انتظار یک سری مصدومیت های طبیعی را در طول فصل دارید که به آنها مصدومیت های ناشی از حضور در تیم ملی نیز اضافه می شود. این بدان معناست که برخی بازیکنان باید بیشتر از حد معمول بازی می کرده اند و این یعنی خطر مصدومیت آنها نیز افزایش پیدا می کرد.

- ترکیب:

ترکیب تیم خوب است. توقعات بالا در این تیم جزو قواعد است. مهم این است که بازیکنان را به آمادگی جسمانی برسانیم که بتوانند تا پایان فصل به رقابت ادامه دهند.

- بنزما:

او آماده بازی کردن است. او برای ما بازیکنی اساسی است. او بازیکن با کیفیتی است و به هم تیمی های خود نیز کمک می کند تا عملکرد خوبی داشته باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 13 آذر 1394 | 19:42 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.