گواردیولا: کار در رئال مادرید؟ هرگز!

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

گواردیولا: کار در رئال مادرید؟ هرگز!

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

گواردیولا: کار در رئال مادرید؟ هرگز!

پپ گواردیولا پیش از دیدار شاگردانش برابر گلادباخ در کنفرانسی خبری شرکت کرد.

طرفداری-به گزارش tz سرمربی بایرن مونیخ در آستانه دیدار شاگردان خود مقابل بروسیا مونشن گلادباخ، در کنفرانس خبری حاضر شد به صحبت پیرامون مسائل مختلف پرداخت:

مصدومین بایرن مونیخ (داگلاس کوستا، داوید آلابا و آرین روبن)

از نبودن آنها متاسفم. بسیار ناراحت کننده است که آنها نمی توانند بازی کنند. آنها بازیکنان فوق العاده مهمی برای ما بودند. اما همچنان بازیکنان خوب دیگری در ترکیب خود داریم. باید شرایط را آنطور که هست بپذیریم و با آن منطبق شویم. امیدوارم که بعد از تعطیلات زمستانی همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم. مهمترین فاز فصل آن موقع آغاز خواهد شد.

کینگزلی کومان:

وقتی شما یک بازیکن را می خرید، ناخود آگاه از او انتظار بهترین ها را دارید و در عین حال انتظار دارید که به اندکی زمان برای هماهنگی او با تیم نیاز باشد. اما در مورد کینگزلی کومان و داگلاس کوستا همه چیز دیوانه کننده بود! آنها توانستند بسیار سریع با تیم منطبق شوند.

 

کینگزلی هنوز خیلی جوان است و ما باید در مورد او خونسرد باشیم. چیزهای بسیاری در او همچنان برای بهتر شدن وجود دارد، اما در عین حال او پتانسیل فوق العاده بالایی دارد. توانایی او در دریبل زدن بالاست، اما در پس دادن و ساختن موقعیتهای گل وضعیت باید بهتر شود. اما او هنوز جوان است. در در سن و سال او تا کنون تنها یک بازیکن دیده ام که همه کار می توانست بکند: لیونل مسی!

بروسیا مونشن گلادباخ:

گلادباخ در دهه 70 میلادی یکی از بهترین تیم های آلمان بود. آنها باشگاهی با قدمت بالا و فرهنگ و سنت خاص خود هستند. فردا بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود. هر دو تیم می خواهند تهاجمی بازی کنند و حمله کنند. آنها تیم فوق العاده خوب و با کیفیتی دارند. من برای این دیدار بسیار هیجان زده ام.

تحت هدایت مربی جدید، نحوه بازی آنها دگرگون شده است. آنها بسیار سریع و تهاجمی هستند و مجال فکر کردن را به شما نمی دهند. اما باید با همه سیستم های بازی حریف منطبق شویم تا کنترل بازی را از دست ندهیم.

کسل کنندگی بوندس لیگا

برای من اینطور نیست. بوندس لیگا کسل کننده نیست. هر تیمی شرایط و چالش های خود را دارد. به عنوان مثال بازی مقابل هرتابرلین بسیار سخت بود. بازی فردا نیز فوق العاده سخت خواهد بود. اگر دیگران فکر می کنند که بوندس لیگا کسل کننده است، مشکل خودشان است! در هر بازی پیروز شدن و هر سه روز یک بار بازی کردن کار دشواریست.

انتخاب به عنوان نامزد بهترین مربی سال:

کاری که خورخه سامپائولی در تیم ملی شیلی انجام داد خارق العاده است. لوییز انریکه نیز عملکردی بی نظیر در بارسلونا داشت. هر دوی آنها شایسته هستند. حضور من در بین نامزدها؟ از این بابت خوشحالم!

شایعات مبنی بر همکاری با رئال مادرید:

رئال مادرید؟ (با خنده بلند) نه! هرگز! فکر نمی کنم جالب باشد. ما هیچ وقت با یکدیگر منطبق نبوده ایم. فکر نمی کنم منطقی باشد. در این مورد چیزی برای نوشتن برای شما خبرنگاران وجود ندارد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 13 آذر 1394 | 19:42 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.