رد پای لواندوفسکی در مادرید

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رد پای لواندوفسکی در مادرید

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رد پای لواندوفسکی در مادرید

احتمالاً رابرت لواندوفسکی، کهکشانی بعدی است و شاید او کیفیت ستارگان و موفقیت را به سانتیاگو برنابئو برگرداند.

طرفداری - به نقل از AS، رابرت لواندوفسکی این شانس را دارد که به رئال مادرید ملحق شود. اولین تماس توسط رئال مادرید در تابستان سال 2013 صورت پذیرفت، زمانی که بروسیا دورتموند اعلام کرد لواندوفسکی را به هر تیمی به جز بایرن مونیخ خواهند فروخت. اولین پیشنهاد مادریدی ها توسط مرد لهستانی رد شد، با وجود این که شایعاتی مبنی بر رئالی بودن لواندوفسکی از دوران کودکی وجود داشت ولی  او به مونیخی ها قول بایرنی شدن بعد از اتمام قراردادش با بروسیا دورتموند در 2014 را داده بود.

رئالی ها، مصمم بعد از رد پیشنهادشان، شانس خودشان را برای بار دوم در میانه دسامبر  2 سال پیش آزمودند، با ارقام بزرگتر و وسوسه انگیز برای مرد لهستانی، اما وی تصمیم گرفت که روی قولش به بایرنی ها بماند. حالا، منابع خبری در لهستان معتقدند اگر رئال مادرید دوباره برای به خدمت گرفتن لواندوفسکی مشتاق باشد، این بار ممکن است که رابرت جواب مثبت دهد. چرا؟ 

  • اول از همه، مدیربرنامه های او ( یکی از آنها، سزاری کوچارسکی، بازیکن دهه 90 تیم اسپورتینگ خیخون است ) در انتقالات بزرگ بین المللی باتجربه هستند و مایل هستند برای پیشرفت در شغل شان، یک انتقال بزرگ را در کارنامه شان ثبت کنند. مهم نیست چه اتفاقی بیفتد، حرفه رابرت در بایرن مونیخ به اتمام نخواهد رسید. 
  • دوما، بعد از رای گیری توپ طلا، لواندوفسکی متوجه شد که لالیگا محبوب ترین لیگ برای بازی است. مدیربرنامه هایش می گوید او فوتبال اسپانیا را در تلویزیون دنبال می کند و از سبک بازی های آن لذت می برد.
  • سوما، طبیعتا، مسئله پول است. رئال مادرید باید به بایرن حدود 100 میلیون یورو پیشنهاد دهد، با حقوق سالانه 12 میلیون یورو خالص.

هرچند اگر مادریدی ها می خواهند لواندوفسکی را خریداری کنند، باید عجله کنند. بایرن خواستار تمدید قرارداد با اعجوبه خود است، آن هم تا تابستان 2019، با افزایش قابل توجه پرداختی شان، هرچند آن ها هنوز پیشنهاد رسمی نداده اند.

سوال اینجاست که، رئال ماردید چه چیزی در ازای این پرداخت عظیم خود دریافت می کند؟ بهترین شماره 9 فعلی فوتبال جهان، و یک جایگزین بالقوه برای کریستیانو رونالدو که احتمال دارد که از تیم برود.

لواندوفسکی یک رهبر است که با 13 گل به عنوان کاپیتان تیم ملی لهستان تقریبا به تنهایی تیم ملی خود را در یورو 2016 به پیش می برد.

او در 1988 به دنیا آمد، بهترین سال های او هنوز پیش رویش قرار دارد و می تواند به یک مهاجم جایگزین مهم در مادرید تبدیل شود. افراد نزدیک به او می گویند او یک ورزشکار با قوانین و مقررات بی عیب و نقص است. یک بازیکن با اعتماد به نفس بالا و بدون غرور. چند روز پیش از او درمورد رقابتش با مسی و رونالدو پرسیده شد، وی پاسخ داد که نیازی به پیروی از آنان ندارد.

رئیس بایرن، کارل هاینس رومنیگه در ملاقاتش با روزنامه نگاران لهستانی اعلام کرد که معامله غیر ممکن است.

 فلورنتینو پرز دوست من است و او به خوبی می داند که ما لواندوفسکی را به رئال نخواهیم فروخت. ما یک بانک نیستیم، ما یک تیم برنده و قوی می خواهیم و رابرت برای ما بسیار مهم است.

با این حال، اگر مادرید همین حالا با پیشنهادی غیر قابل امتناع پیش بیآید، لواندوفسکی ممکن است که وسوسه به اعمال فشار به باشگاه آلمانی برای عملی کردن این انتقال شود. مدیربرنامه او پشت این انتقال است، از او نقل کرده اند که لواندوفسکی کهکشانی بعدی است و شاید او کیفیت ستارگان و موفقیت را به سانتیاگو برنابئو برگرداند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 13 آذر 1394 | 19:41 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.