فلورنتینو پرز: رئال مادرید و چریشف اطلاعی از محرومیت نداشتند و نباید مجازات شویم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فلورنتینو پرز: رئال مادرید و چریشف اطلاعی از محرومیت نداشتند و نباید مجازات شویم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فلورنتینو پرز: رئال مادرید و چریشف اطلاعی از محرومیت نداشتند و نباید مجازات شویم

طـرفداری- چریشف مقابل تیم دسته دومی کادیز در مرحله یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری هم بازی کرد و هم گل زد، اما به خاطر دریافت سه کارت زرد فصل گذشته همراه با ویارئال باید در این مسابقه محروم می بود. رئیس باشگاه رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی عصر امروز خود گفت:

رئال مادرید از وجود این محرومیت بی اطلاع بود. هیچکس به ما چیزی نگفت. اگر بپذیریم که این محرومیت وجود داشته است، این امر طبق پاراگراف دوم ماده 112 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا باطل می شد. مجازات مفهومی ندارد چون این محرومیت به بازیکن ابلاغ نشده بود، بنابراین رئال مادرید از بازیکنی فاقد شرایط لازم استفاده نکرده است.

ما هیچ سابقه محرومیتی نداریم. هیچ اطلاع رسانی به ما نشده است. با عقل جور در نمی آید که می گویند بازیکن اطلاع داشته است، درحالیکه او می گوید مطلع نبوده است. رئال مادرید شرایط را تجزیه و تحلیل کرده است و معتقد است که مجازات معنایی ندارد. در مقابل هرگونه مجازاتی درخواست تجدید نظر خواهیم داد. ما در تاریخ 27 جولای هیچ لیستی از بازیکنان محروم دریافت نکردیم. فدراسیون فوتبال این را می داند. و رافا بنیتز روز گذشته خواست که همه چیز بررسی شود.

هیچکس در رئال مادرید بی دقتی و مسامحه نکرده است. این نتیجه گیری ما بعد از صحبت هایی است که با خدمات حقوقی خود داشتیم. کادیز؟ آنها طبق آنچه که به نفعشان بوده عمل کرده اند. ما از حقوق خود دفاع خواهیم کرد و اگر لازم باشد درخواست تجدید نظر خواهیم داد.

بنیتز مثل تمام هواداران رئال مادرید ناراحت است، چون این وضعیتی است که قبلاً هرگز رخ نداده بود. اگر بازیکن، که باید اطلاع می داشت، نمی داند، پس در آن صورت به هیچکس نمی توانست بگوید.

سپس خبرنگاران از پرز سؤال کردند که اتلتیک بیلبائو می دانست رائول گارسیا محروم است و در دیدار مقابل لیننسه از او استفاده نکردند (علیرغم اینکه گارسیا فصل گذشته بازیکن اتلتیکو مادرید بود):

گمان می کنم که بازیکن از طریق اتلتیکو مادرید مطلع شده است. این طبیعی است.

وی در مورد توئیت جنجالی جرارد پیکه نیز گفت:

نمی خواهم در مورد چنین چیز هایی صحبت کنم.

- زیدان در مسیر نشستن روی نیمکت رئال مادرید:

من زیدان را دوست دارم، ابتدا به عنوان بازیکن، و مطمئنم که مربی بزرگی خواهد شد و در این راستا کار می کند؛ اما در حال حاضر، ما رافا بنیتز را داریم که مربی فوق العاده ای است و در مسیر درستی قرار دارد.

- شعار ها و هو شدن در ورزشگاه کارانزا:

تماشاگرانی که به خاطر دریافت اطلاعات نادرست در مورد محرومیت از رسانه ها ناخشنود بودند به من اهانت کردند. این چیزی است که بیشتر من را ناراحت می کند. اگر فردا نتوانیم این مسئله را حل کنیم به کمیته تجدید نظر یا دادگاه عالی ورزش خواهیم رفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 13 آذر 1394 | 9:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.