کادیز 1-3 رئال مادرید؛ آبروی از دست رفته!

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کادیز 1-3 رئال مادرید؛ آبروی از دست رفته!

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کادیز 1-3 رئال مادرید؛ آبروی از دست رفته!

کادیز 1-3 رئال مادرید؛ آبروی از دست رفته!

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7163/news/00bab88c-94db-3814-b04b-85b9aa473d88_0.jpg
ئال مادرید بی اطلاع از اینکه دو بازیکن محروم و فاقد شرایط بازی را در این مسابقه استفاده کرده است - یکی روی نیمکت و دیگری در زمین! - بازی را خوب شروع کرد و خیلی زود هم در دقیقه '3 به گل رسید؛ پاس قطری و در عمق فوق العاده هامس به چریشف، این بازیکن محروم را در موقعیت تک به تک قرار داد تا وی با شوت پای چپ زمینی دروازه کادیز را باز کند. در دقیقه '8 روی اشتباه مدافعان مادرید، مهاجم کادیز در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما کاسیا با واکنشی عالی مانع از گلزنی وی شد.

رئال مادرید در نیمه اول با رهبری هامس رودریگز حملات خوبی را روی دروازه کادیز ترتیب می داد که در نیمه نخست راه به جایی نبرد و رئال مادرید برنده به رختکن رفت اما در این میان طی تماس هایی که صورت گرفت، چریشف بین دو نیمه جای خود را به کواچیچ داد اما دیر شده بود!

در دقیقه '64 کاسمیرو از زمین خودی با یک پاس عالی بلند پشت دفاع کادیز، ایسکو را صاحب موقعیت تک به تک کرد و ستاره اسپانیایی بعد از کنترلی زیبا با یک ضربه دقیق توپ را به گوشه دروازه فرستاد. در دقیقه '73 باز هم پاس مورب عمقی عالی از هامس، این بار به ایسکو رسید تا وی دومین گل خود را هم به ثمر برساند.

در دقیقه '88 روی ارسال بازیکنان کادیز از سمت راست، په په توپ را ناقص دفع کرد و توپ مقابل پای کیکه مارکز قرار گرفت و او با شوتی زمینی توپ را به گل تبدیل کرد. در نهایت بازی با پیروزی 3-1 میهمان به پایان رسید اما احتمالاً رئال مادرید با اتفاقات رخ داده، از گردونه رقابت ها کنار خواهد رفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 12 آذر 1394 | 10:37 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.