تأثیر منفی بنیتز روی رونالدو: بدترین شروع فصل ستاره پرتغالی در برنابئو

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تأثیر منفی بنیتز روی رونالدو: بدترین شروع فصل ستاره پرتغالی در برنابئو

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تأثیر منفی بنیتز روی رونالدو: بدترین شروع فصل ستاره پرتغالی در برنابئو

کریستیانو رونالدو فصل گذشته در همین مقطع با به ثمر رساندن 20 گل، بیشتر از 16 باشگاه لالیگایی موفق به گلزنی شده بود. در این فصل تاکنون، وی تنها بیشتر از یک باشگاه موفق به گلزنی شده و آن مالاگا 18 جدولی می باشد.

طـرفداری- به گزارش AS، رونالدو در این فصل از رقابت های لالیگا 8 گل به ثمر رسانده است، هرچند آمار وی در فصل 2015/16 با ترکیب لیگ قهرمانان اروپا، میانگین گلزنی او را به 1.4 گل در هر مسابقه می رساند.

در لالیگا، رونالدو تاکنون در 67% بازی های رئال مادرید موفق به گلزنی نشده است (8 بازی). وی تنها 4 دروازه بان را مغلوب خود کرده است، که به دیدار مقابل لاس پالماس، سلتاویگو، لوانته و پنج گلی که مقابل اسپانیول به ثمر رساند مربوط می شود. این بدترین شروع فصل رونالدو از زمان انتقال به سانتیاگو برنابئو در سال 2009 می باشد. فصل گذشته از 35 مسابقه وی تنها در 10 دیدار موفق به گلزنی نشد، و در فصل 2013/14 از 30 مسابقه ای که وی به میدان رفت، تنها 8 تیم از خوشحالی های بعد از گل او در امان ماندند.

تغییر پست رونالدو نتیجه خوبی در آمار گلزنی وی نداشته است. از متوسط 1.8 گل در هر مسابقه فصل گذشته (20 گل در 11 مسابقه آغاز فصل)، رکورد او زیر نظر رافا بنیتز به 0.66 گل در هر بازی کاهش یافته است (8 گل در 12 مسابقه). با وجود این حقیقت که شوت های وی به سمت دروازه بیشتر هم شده اند. در این فصل او در هر مسابقه 8.6 شوت به سمت دروازه داشته است (69 شوت در 12 مسابقه) در حالیکه زیر نظر آنچلوتی 5.4 شوت (354 شوت در 65 بازی) و زیر نظر مورینیو نیز (577 شوت در 106 مسابقه) را ثبت کرده بود. در زمان مانوئل پیگرینی نیز میانگین شوت رونالدو در هر مسابقه 5.8 بود (170 شوت در 29 مسابقه).

رونالدو در طی 6 فصل حضور در رئال مادرید 3 بار برنده عنوان پی چی چی شده است. اما در این فصل او با اختلاف پشت سر نیمار (14) و لوئیز سوارز (12) قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 8 آذر 1394 | 21:59 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.