به خاطر مدیر

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

به خاطر مدیر

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

به خاطر مدیر

قرعه کشی مسابقات لیگ دسته اول امید و جوانان روز گذشته در سازمان لیگ برگزار شد.
 
 
 

 

 

 

 

 

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، این قرعه کشی با حضور غلامرضا بهروان رئیس

کمیته مسابقات سازمان لیگ، رضا عبدی مسئول برگزاری مسابقات رده های سنی کشور، حسن فرجی عضو کمیته مسابقات و نمایندگاه باشگاهها برگزار شد.
در ابتدای این نشست رضا عبدی - مسئول برگزاری مسابقات رده های سنی گفت: اهداف این مسابقات شناسایی و پرورش بازیکنان مستعد و معرفی به مسابقات و لیگهای بالاتر و همچنین شناسایی و  پرورش داوران  و آموزش به داورانی که می خواهند در سطوح بالاتر فعالیت و قضاوت کنند است.
وی افزود: یکی دیگر از اهداف برگزاری این مسابقات، حضور استعدادیابها و مربیان به منظور شناسایی بازیکنان  است زیرا این مسابقات در اقصی نقاط کشور برگزار می شود و فرصت خوبی برای استعدادیابها و مربیان است.بیشتر بازیکنانی که الان در سطح لیگ برتر بزرگسالان و دسته اول و دیگر رده ها حضور دارند از مسابقات رده سنی که در سطوح کشور برگزار می شود استخراج شدند.
وی در پایان در مورد نحوه صعود و سقوط تیمها گفت: در رده جوانان از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود کرده (جمعا 8 تیم) و در مرحله بعد در دو گروه 4 تیمی قرار گرفته و مسابقات به صورت مجتمع برگزار می شود.
تیمها در مرحله دوم به صورت تیم اول گروه اول ، تیم دوم گروه دوم،تیم اول گروه سوم،تیم دوم گروه چهارم در یک گروه و در گروه دیگر شامل تیمهای دوم گروه اول،تیم اول گروه دوم،تیم دوم گروه سوم،تیم اول گروه چهارم قرار می گیرند که از این مرحله از هر گروه دو تیم به مرحله پایانی صعود کرده و در مرحله پایانی در یک گروه چهار تیمی مسابقات را به صورت مجتمع برگزار می کنیم تا دو تیم به لیگ برتر فصل آتی صعود کنند و همچنین تیمهای آخر از مرحله اول گروه ها به مسابقات مناطق فصل آتی سقوط می کنند.
گروه بندی این رقابتها به شرح زیر است:

لیگ دسته اول امید

گروه اول : بعثت کرمانشاه،داروسازی و تاک ساری، پلیکان ارومیه،شهرداری تبریز،گسترش فولاد تبریز،شهرداری مهاباد،آراد بهمن آمل،  شهرداری اردبیل 
گروه دوم:برق شیراز،فولاد یزد،ذوب آهن اصفهان،گل گهر سیرجان،بهمن اهواز،گهر زاگرس درود،توحید بوشهر
گروه سوم: گیتی پسند اصفهان،خونه به خونه بابل،نساجی مازندران،ابتکار بجنورد،پرسپولیس قائمشهرر،کاسپین قزوین،شهرداری نوشهر،   پتوی لاله اصفهان
در رده امید از هر گروه دو تیم به مرحله پایانی صعود(جمعا 6 تیم) می کنند که مرحله پایانی بصورت مجتمع برگزار می شود و در پایان تیمهای اول و دوم به لیگ برتر امید فصل آینده صعود می کنند. همچنین تیمهای آخر از مرحله اول گروه ها به مسابقات مناطق فصل آتی سقوط می کنند.

لیگ دسته اول جوانان 

گروه اول: دخانیات گیلان-شهرداری اردبیل-آب منطقه ای کرمانشاه –پاس همدان-آذردان مغان اردبیل،ملوان بندر انزلی،علم و ادب ارسباران
گروه دوم : مدرسه عالی مشهد،دانش فریدونکار،بهار نارنج بابل،صبای قم،پدیده ساری،استعداد برتر مشهد،پارس خلیج خودرو تهران
گروه سوم: مس رفنسجان،البدر بدرکنگ،پتوی لاله اصفهان،فولاد یزد،شهیدوفایی شیراز،گل گهر سیرجان
گروه چهارم: ایرانجوان بوشهر،نفت امیدیه، پتروشیمی بندر امام،استقلال اهواز،برق یا حافظ شیراز،ملی و حفاری اهواز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 2 آذر 1394 | 10:20 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.