ادعای AS: آبراموویچ می خواهد هازارد را بفروشد و رونالدو را به چلسی بیاورد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ادعای AS: آبراموویچ می خواهد هازارد را بفروشد و رونالدو را به چلسی بیاورد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ادعای AS: آبراموویچ می خواهد هازارد را بفروشد و رونالدو را به چلسی بیاورد

باشگاه چلسی نتوانسته نتایج لازم را در فصل جاری لیگ برتر انگلیس کسب کند و هر روز شایعات جدیدی در مورد قهرمان فصل گذشته لیگ برتر مطرح می شود.

طرفداری - به گزارش AS، آبراموویچ، مالک روس چلسی انگلیس می خواهد بعد از فروش هازارد، پای کریس رونالدو را به لندن باز کند. 

گفتنی است ستاره بلژیکی چلسی نتوانسته امسال توقعات را برآورده کند و شاید بتوان از این نظر تا حدی این شایعه را باورپذیر ارزیابی کرد. البته این نکته هم در خبر AS آمده که این تصمیم مهم مالک چلسی ربطی به حضور مورینیو ندارد و وی می خواهد در هر صورت رونالدو را به چلسی بیاورد. 

به هرحال مورینیو فعلا در پستش ابقاء شده و بعید است با خبر اخراج او مواجه شویم. به این ترتیب باید به گزینه دوم پرداخت که خریدهای بزرگ است. آبراموویچ در سال های اول که به چلسی آمده بود هم با خریدهای بزرگ سروصدای زیادی به پا کرد و باعث شد چلسی وارد سطحی جدید از فوتبال شود. حالا آنها چند سالی است بریز و بپاش های بزرگ ندارند و شاید وقتش شده باز هم یک ستاره بزرگ وارد استمفوردبریج شود تا این رکود و سکون از بین برود. 

سایت گل به نقل از رسانه های اسپانیایی خبر از پیشنهاد خیره کننده ای می دهد که خواهد توانست رونالدو را از رئال مادرید جدا کند. گفته می شود مسئولان چلسی معتقدند باید برای چنین خرید بزرگی ریسک کرد و بازیکنانی چون اسکار، ماتیچ و حتی هازارد را به فروش رساند تا مقدمات ورود 100میلیون یورویی رونالدو به چلسی آماده شود. 

نباید فراموش کرد، باشگاه متمول پاریسی هم می خواهد رونالدو را به فرانسه ببرد. پاریس سن ژرمن فرانسه می خواهد کریس رونالدو را جایگزین زلاتان ایبراهیموویچ کند تا پروژه بزرگش ادامه پیدا کرده جاه طلبی شان برای عرض اندام در عرصه اروپا تثبیت شود. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 21 آبان 1394 | 19:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.