اعلام حمايت فدراسيون فوتبال پرتغال از رونالدو

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

اعلام حمايت فدراسيون فوتبال پرتغال از رونالدو

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

اعلام حمايت فدراسيون فوتبال پرتغال از رونالدو

اعلام حمايت فدراسيون فوتبال پرتغال از رونالدو


کريس رونالدو متهم شده است که از کارواليو و تياگو درخواست کرده تا از مردم و بازيکنان پرتغال براي بازگشت به تيم ملي عذرخواهي کنند.


به گزارش "ورزش سه"، پرتیراژترین روزنامه کشور پرتغال "کوریره دا مانیا"، امروز گزارش داد که کریستیانو رونالدو از ریکاردو کاروالیو(بازیکن سابق چلسی و رئال) و تیاگو مندز(بازیکن اتلتیکو مادرید)، خواسته تا بصورت علنی بخاطر اشتباهات گذشته خود عذرخواهی کرده تا بتوانند در تمرینات تیم ملی پرتغال شرکت کنند."

متعاقب این گزارش، فدراسیون فوتبال پرتغال، طی یک بیانیه این گزارش را دروغ خواند و هرگونه درخواستی از سوی رونالدو از این دو بازیکن را تکذیب کرد.

در قسمتی از این بیانیه آمده است:" کریستیانو رونالدو نه از تیاگو و کاروالیو که از هیچ بازیکن دیگری درخواست نکرده که برای بازگشت به تیم ملی، از مردم و هم تیمی هایشان عذرخواهی کنند."

کاروالیو سال 2011 به این دلیل که می دانست در ترکیب اصلی پرتغال جایی ندارد، اردوی این تیم را ترک گفته بود و تیاگو نیز در ژانویه گذشته از طریق فکس اعلام کرده بود که دیگر برای تیم ملی بازی نخواهد کرد.

با این وجود، هر دو بازیکن از سوی "فرناندو سانتوس"، سرمربی جدید تیم ملی پرتغال برای بازی دوستانه مقابل فرانسه به اردوی تیم پرتغال دعوت شدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 20 مهر 1393 | 15:18 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.