تاثیر نقشه های اشتباه پرز روی ناراحتی کریستیانو

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تاثیر نقشه های اشتباه پرز روی ناراحتی کریستیانو

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تاثیر نقشه های اشتباه پرز روی ناراحتی کریستیانو

تاثیر نقشه های اشتباه پرز روی ناراحتی کریستیانو

بیل: به سختی تلاش کردم تاهرچه زودتر به 100% آمادگی برسم

مشکل گلزنی رونالدو این نیست که امسال ده گل کمتر از پارسال زده. مشکل از روزی شروع شد که در جشن تولدش پس از دربی معروف مقابل اتلتیکو جشن تولد گرفت و انتشار عکسهایش سر و صدا به راه انداخت. حالا بحث مشکل گلزنی با اکران جهانی فیلم زندگیش در لندن با اولین شکست فصل پیزخوان و بدترین عملکرد شش سال اخیرش در رئال همراه شده است. او در این مراسم در کنار آنچلوتی و فرگوسن، یکی از مهمترین روزهای زندگیش را سپری کرد که هیچ نماینده ای از رئال در این مراسم نبود. جالب آن جاست که بنیتزی که حاضر نشد به دیدن فیلم رونالدو برود زمانی برای حضور در دیدن بیل راهی اردوی تیم ملی ولز شده بود…

کریتسیانو درک نمی کند که چرا پست ایده آلش عوض شده تا بیل راحت تر بازی کند. بازیکن ولزی در پستی بازی می کند که خودش و  وکیلش گفته اند. پس از آن بنزما مصدوم شد. این پرز بود که بازیکن فرانسوی را تنها مهاجم تیم کرد که رقیبی هم نداشت. کریستیانو بدین ترتیب ناچار است هر از گاهی در پست مهاجم نوکبازی کند. این  هم خودش را ناراحت می کند هم رئال را. به نظر می رسد که حتی پرز هم ناراحت است و به همین خاطر پیش از بازی چمپیونزلیگ از و صحبت کند. یک جنگ رسانه ای پیش از بازی مقابل پی اس جی.

بازیکن پرتغالی نه حرفه ای گریش را از دست داده نه چیزی از استعدادش کم شده نه بی تعصب است. او ناراحت می شود وقتی این گونه علیهش صحبت می شود. در مورد بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید صحبت می کنیم.  رئال حالا می تواند خاطره پارسال بارسا را تکرار کند. فصل گذشته بارسا پس از شکست در آنوئتا همه چیز را عوض کرد. بازیکنان رو در رو صحبت کردند. انریکه اختلافات با مسی را کنار گذاشت و بارسا با وجود همه مشکلات سه جامه شد. شکست رئال مقابل سویا هم می تواند چنین حکمی داشته باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 21 آبان 1394 | 16:54 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.