رونالدو: اگر پسرم مسی را دوست داشته باشد، ناراحت نمی شوم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: اگر پسرم مسی را دوست داشته باشد، ناراحت نمی شوم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: اگر پسرم مسی را دوست داشته باشد، ناراحت نمی شوم

به گزارش وبسایت نود، یونیورسال، تهیه کننده فیلم زندگی رونالدو به خبرنگاران گفته بود که حق سوال فوتبالی را ندارند اما ستاره پرتغالی در آغاز صحبت هایش گفت:" مسلما از بازی دیروز کمی ناراحت هستم اما نمی خواهم آن ناراحتی را به امروز تعمیم بدهم چرا که امروز یکی از مهمترین روزهای زندگی من است. کمتر روزی در زندگی یک بازیکن پیدا می شود که در آن فیلم زندگی اش اکران شود. این یک لحظه بی نظیر در زندگی من است. خوشحالم و می خواهم از آن لذت ببرم."

در ابن مراسم اعضای خانواده رونالدو و وکیلش ژرژ مندس حضور داشتند. رونالدو در این باره که فیلمبرداری از زندگی اش چه حسی داشته اظهار داشت:" جالب بود. تصور نمی کردم که این قدر راحت باشد. در ابتدا کمی عجیب بود اما به مرور عادت کردم. کارگردان های فیلم خیلی خوب بودند و می دانستند که چطور با ما برخورد کنند. هم عجیب و هم جذاب بود. وقتی به من توضیح دادند که می خواهند در موردم فیلم بسازند برایم جالب بود و استقبال کردم. راستش را بخواهید عجیب بود. هرگز نمی توانستم تصور کنم که افرادی که با من آشنا نیستند وارد خانه ام شوند اما گاهی هم حس خوبی داشت (می خندد). اما در کل احساس راحتی می کردم. من بازیگر نبودم، خودم بودم.  برایم چیزی که در فیلم می بینید عجیب نیست. آسان نیست که شخصیتی باشید که بیشترین دنبال کننده را دارد. در خانه در کنار دوستان، خانواده ، پسرم و ... بودم. به نظرم نتیجه فیلم فوق العاده بود."

وونکه، کارگردان فیلم در ۱۵ کشور رونالدو را دنبال کرد تا این مستند را فیط کند. او توضیح می دهد:" برایم عجیب بود که رونالدو این قدر با ما راحت بود. بی نظیر است که به ما اجازه می داد تا هر کاری که می خواهیم را انجام دهیم."

این فیلم شامل لحظه های بی نظیری مثل پخش شدن کلیپ های قدیمی زندگی رونالدو در مادیرا توسط برادرش یا ده سالگی ستاره پرتغالی است. رونالدو می گوید:" دیدن این لحظه ها بی نظیر بود. از کودکی همیشه احساس ویژه ای داشتم و حس می کردم که نگاه ها به من متفاوت است. البته نه مثل حالا که شرایط فرق دارد اما همیشه احساس خاص بودن داشتم. در حال حاضر هم مقابل دوربین ها راحت هستم. این یک فیلم خاص است. لحظاتی که در کنار مادر ، برادر یا پسرم داشتم چالش خیلی زیبایی بود."

کریستیانو در مورد یکی از لحظات فیلم که مادرش می گوید قصد سقط کردن او را داشته هم توضیح می دهد:"شاید بیش از حد بزرگنمایی شده باشد اما ضبط این فیلم برایم لذت بخش بود. همیشه برخی قصد انتقاد از مسائل را دارند اما من آرام هستم. ۱۵ سال در فوتبال بودم ، برخی از من انتقاد کردند و برخی مرا دوست داشتند. مشکلی نیست. از حضور در این جا خیلی خوشحالم."

رونالدو از سوال در مورد نامزد سابقش ایرینا شیک دلخور شد و با ناراحتی جواب داد:" عجب سوال هوشمندانه ای!" و پس از آن از تهیه کننده و کارگردان خواست که در مورد حذف صحنه های مربوط به نامزد سابقش توضیح بدهند. پل مارتین، تهیه کننده فیلم گفت:" در زمان تدوین این مستند به نظرمان این صحنه ها جذابیت خاصی نداشتند." و ونکه، کارگردان فیلم بیان کرد:" این فیلم باید در ۹۲ دقیقه تدوین می شد و ما باید تصمیماتی می گرفتیم"

مارتین در ادامه بیان کرد:" رونالدو در ابتدا می دانست که در این فیلم لحظه های خوب و بدی وجود خواهد داشت. اگر فینال لیگ قهرمانان ۸۹ دقیقه طول می کشید، اتلتیکو قهرمان می شد و آن لحظه از مستند تبدیل به یک خاطره بد می شد اما چاره ای نبود."

رونالدو در مورد صحنه درون فیلم مربوط به دیدار پسرش با مسی و علاقه جونیور(پسرش) به ستاره آرژانتینی صحبت کرد:" با او رقابتی ندارم. جونیور خیلی باهوش است. هرگز به او نگفتم که ازسلیقه اش حمایت نمی کنم. خوشحال است و می داند که پدرش کجا بازی می کند. او همیشه می خواهد پیروز شود. می داند که رقابی پدرش چه کسانی هستند و بازیکنان خوب را دوست دارد. مشکلی وجود ندارد و ناراحت نمی شوم." و در مورد احتمال ساخت قسمت دوم این فیلم هم با شوخی گفت:"باید خیلی هالیوودی شود!"

ستاره پرتغالی در این باره که بلاتر هم در بخشی از فیلم به او جایزه بهترین بازیکن سال را اهدا می کند و حالا وارد بحران شده هم صحبت کرد:" نمی خواهم در این باره صحبت کنم چرا که جنجال زیادی ایجاد می کند. نمی خواهم وارد این مشکلات شوم. ترجیح می دهم در مورد اولین فیلم عمرم صحبت کنم. "


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 18 آبان 1394 | 19:59 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.