ال کلاسیکو، بزرگترین شانس رونالدو برای بازگشت

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ال کلاسیکو، بزرگترین شانس رونالدو برای بازگشت

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ال کلاسیکو، بزرگترین شانس رونالدو برای بازگشت

ال کلاسیکو، بزرگترین شانس رونالدو برای بازگشت


پس از چند بازی که گرت بیل به دلیل مصدومیت از ترکیب اصلی رئال به دور بود و جای او را در زمین، خسه و بعضا لوکاس واسکز پرمی کردند، او مقابل سویا از ابتدا در ترکیب رئال قرار گرفت. همه از او و بخصوص رونالدو انتظار گلزنی داشتند. رونالدو پیش از بازی شب گذشته، سابقه 21 بار گلزنی به سویا را در کارنامه داشت که 11 تای آنها در سانچیس پیسخوان زده شده بود.

رونالدو طبق عادتی همیشگی، هرگاه صاحب توپ می شد از سوی هواداران سویا هو می شد؛ چراکه او کابوس همیشگی آنها محسوب می شد اما شب گذشته فوق ستاره پرتغالی بی آزارتر از همیشه بود. او 5 بار به سمت دروازه سویا شوتزنی کرد که تنها سه تای آنها داخل چارچوب بود و 2 ضربه اش به بیرون دروازه زده شد. از ضربات داخل چارچوب، دو شوت او توسط مدافعان بلوکه شد و یک شوت او که به دروازه بان رسید، به راحتی توط ریکو مهار شد.

کریستیانو بر خلاف بازی های گذشته این بار در پست همیشگیش یعنی منطقه چپ فاز تهاجمی نیز بازی می کرد و گرت بیل نقش یک 9 کاذب را در کنار ایسکو ایفا می کرد. بیل و ایسکو بارها جای خود را با یکدیگر عوض کردند اما هیچکدام سودی به حال رئال مادرید نداشت. بیل به ندرت می توانست رونالدو را در موقعیت خوب گلزنی پیدا کند و عملا شاهد همکاری خاصی بین این دو نبودیم. به نظر می رسید که این دو مثل دو جزیره جدا از هم و بدون هیچ ارتباط ذهنی در زمین مشغول بازی هستند.

دو گل رئال یکی از روی ضربه کرنر و با برگردان استثنایی راموس به ثمر رسید و دومی روی شوتزنی و خلاقیت فردی خامس. رونالدو در نیمه دوم یک بار با خودخواهی خود باعث آزردگی خاطر مودریچ، خامس و کروس شد. چهره اینها زمانیکه رونالدو بدون توجه به بازیکنان کناری اش اقدام به شوتزنی کرد، نمایانگر اوضاع فعلی تیم کهکشانی بود.

چهره ای که رئال پس از پذیرفتن گل سوم از خود نشان داد، بیش از هر چیزی باعث نگرانی خاطر هواداران این تیم شده است، کمتر نشانی از اراده تیمی برای جبران گل های خورده دیده می شد و به نظر می رسید که هر بازیکن دوست دارد خود ناجی رئال باشد.تیم از لحاظ ذهنی شکست را پذیرفته بود، برخلاف رئال دوران کارلو آنچلوتی. 

رونالدو البته در ارسال پاس موفقتر بود و 26 پاس از 32 پاس او به درستی به مقصد رسید اما کسی در رونالدو، درصد ارسال پاس های صحیح را جستجو نمی کند. همه از دارنده فعلی توپ طلا انتظار گلزنی دارند اما او در خیلی از بازی های این فصل، هوادارانش را ناامید کرده است.

البته هواداران فوتبال معمولا حافظه ضعیفی دارند و رونالدو می تواند امیدوار باشد که با جبران مافات در ال کلاسیکو و گلزنی به بارسلونا، پاسخ خوبی به انتقادت فراوانی که از وی می شود بدهد. روزی که او با رقیب مستقیم خود نیمار، دوئل سرنوشت سازی خواهد داشت. هواداران رئال از همین حالا به انتظار آن روز(شنبه 30 آبان) و اوجگیری دوباره 7 محبوبشان نشسته اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 18 آبان 1394 | 19:38 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.