راموس: مرا با پرچم رئال و سویا دفن کنید

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

راموس: مرا با پرچم رئال و سویا دفن کنید

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

راموس: مرا با پرچم رئال و سویا دفن کنید

راموس: مرا با پرچم رئال و سویا دفن کنید


باشگاه سویا در آن سال همه تلاشش را به خرج داد تا مانع این انتقال بشود اما رئالی ها در روز آخر نقل و انتقالات و با پرداخت رقم فسخ قرار داد راموس، او را به خدمت گرفتند. از آن تاریخ، راموس به دفعات به تیم سابق خود گل زده و البته به خوشحالی هم پرداخته است.

آخرین گل او به سویا شب گذشته در سانچیس پیسخوان زده شد؛ هرچند که این گل باعث مصدومیت و خروج وی از بازی شد. راموس با وجود اینکه هرگز وابستگی خود به شهر سویا و تیم اول این شهر را پنهان نکرده و حتی سال گذشته بهترین شخصیت ورزشی ایالت اندلوسیا به مرکزیت سویا نیز انتخاب شد، با این حال همواره مورد توهین و شعارهای تند هواداران سویا قرار گرفته است.

آخرین نمونه اش را در بازی شب گذشته سویا و رئال شاهد بودیم که راموس به هنگام تعویض، از سوی بخش اعظمی از ورزشگاه مورد تندترین دشنام ها قرار گرفت.

کاپیتان رئال در پایان بازی و در مصاحبه با خبرنگاران نسبت به این شعارها واکنش نشان داد و گفت:" من متعلق به این شهر هستم. تیم اول من رئال و تیم دوم من همیشه سویا بوده است و هرگز علاقه خاطرم به سویا را پنهان نکرده ام؛ به همین خاطر است که از شنیدن این شعارها احساس تاسف می کنم. گفته ام که وقتی از دنیا رفتم، مرا با پرچم رئال و همچنین سویا دفن کنند."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 18 آبان 1394 | 19:37 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.