بنزما: مشکلي با اضافه شدن مهاجم به رئال ندارم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنزما: مشکلي با اضافه شدن مهاجم به رئال ندارم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنزما: مشکلي با اضافه شدن مهاجم به رئال ندارم

بنزما: مشکلي با اضافه شدن مهاجم به رئال ندارم


مهاجم فرانسوي کهکشاني‌ها گفت با اينکه سران باشگاه براي او يک رقيب به سانتياگو برنابئو بياورند، مشکلي ندارد.


کریم بنزما تأکید کرد از بابت اضافه شدن یک مهاجم جدید به جمع شاگردان کارلو آنچلوتی تا پیش از پایان بازار نقل‌وانتقالات تابستانی، نگرانی ندارد و آماده است برای جایگاهش در ترکیب اصلی تیم رقابت کند.
به نقل از تسنیم، بنزما که به تازگی قراردادش را با کهکشانی‌ها تا سال 2019 تمدید کرده است، بدین ترتیب به شایعات متعددی که درباره آینده‌اش وجود داشت، پایان داد. این روزها اخباری متفاوت درباره تمایل سران باشگاه رئال نسبت به جذب یک مهاجم در حدواندازه‌های رادامل فالکائو مطرح می‌شود اما بنزما ادعا کرد که هیچ یک از این خبرها او را نمی‌ترساند.
بنزما پس از جشن قهرمانی رئال مادرید در سوپرجام اروپا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به نظر من، رئال مادرید بزرگترین تیم دنیاست و طبیعی است که بخواهد یک مهاجم جدید جذب کند.
مهاجم 26 ساله پیشین لیون درخصوص قهرمانی کهکشانی‌ها در سوپرجام اروپا و پیروزی برابر سویا در این بازی گفت: بردن این جام زیباست، آن هم با ارائه یک بازی زیبا از سوی گروهی از بازیکنان خوب. تونی کروس و جیمز رودریگز بازیکنان بزرگی هستند که برای بردن این جام به ما کمک کردند. ما بازیکنان هجومی بزرگی داریم و مهره‌های جدید به تدریج خود را به شرایط بازی در رئال وفق می‌دهند.
بنزما افزود: رئال مادرید برابر سویا بازی خوبی را به نمایش گذاشت و کسب این جام برای ما لذت‌بخش بود. از وضعیتم در رئال راضی‌ام و می‌خواهم به تلاش‌هایم برای کمک به این تیم ادامه دهم تا به همراه آن باز هم جام ببرم.
مهاجم فرانسوی کهکشانی‌ها در پایان گفت که تیمش می‌خواهد به رکوردی دست پیدا کند که بارسلونا در فصل 09-2008 با کسب تمامی جام‌های ممکن برجای گذاشت. او خاطرنشان کرد: بردن شش جام در یک فصل ممکن است. ما برای رسیدن به این هدف کار می‌کنیم. بازیکنانی فراوانی داریم و نسبت به سال گذشته قوی‌تر هستیم. می‌توانم بگویم که ما اکنون دو تیم اصلی داریم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 23 مرداد 1393 | 10:8 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.