كريس رونالدو جانشين زلاتان در پاريس!

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

كريس رونالدو جانشين زلاتان در پاريس!

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

كريس رونالدو جانشين زلاتان در پاريس!

كريس رونالدو جانشين زلاتان در پاريس!

كريس رونالدو جانشين زلاتان در پاريس!
اين روزها شايعات زيادى در مطبوعات اروپايى در خصوص پيوستن كريس رونالدو به پاريس سن ژرمن و جانشينى زلاتان ابراهيموويچ در پايتخت فرانسه شنيده مى شود، شايعاتى كه بعد از ديدار رئال مادريد مقابل اين تيم فرانسوى شدت بيشترى گرفته است.

طرفدارى- آيا روياى پاريسى ها براى حضور حضور كريس رونالدو در تيم پاريس سن ژرمن يك قدم به واقعيت نزديك تر شده است؟ به ادعاى برخى مطبوعات اسپانيايى اين ستاره پرتغالى به صورت واضحى به دليل وجود اختلافاتى با فلورنتينو پرز رئيس باشگاه رئال مادريد به فكر ترك زود هنگام رئال مادريد پيش از پايان قراردادش در سال 2018 افتاده و مرد سال فوتبال جهان مى خواهد ادامه دوران فوتبالى خود را پاريس دنبال نمايد و در پايتخت فرانسه جانشين زلاتان ابراهيموويچ شود، چون اين مهاجم سوئدى نيز در نظر دارد در پايان فصل به فوتبال آمريكا و تيم جديد ديويد بكهام هم تيمى سابق خود در شهر ميامى بپيوندد.

آيا كريس رونالدو با خصوصيات منحصر به فرد خود حاضر خواهد بود به فوتبال فرانسه منتقل شود كه بى ترديد هرگز از جذابيت و توجهى نظير فوتبال اسپانيا يا انگليس برخوردار نيست؟ آيا چنين انتقال بحث برانگيزى تا حدودى غير ممكن و حتى غير منطقى به نظر نمى رسد؟ با توجه به تمامى اين پرسش ها كه بحث حضور رونالدو در پاريس را منتفى مى دانند، اما مى توان جذب كريس رونالدو توسط پاريس سن ژرمن را به چهار دليل ذيل تا حدودى شدنى دانست:

دليل اول- رابطه كريس رونالدو با فلورنتينو پرز رئيس باشگاه رئال مادريد ديگر چندان مناسب و دوستانه ارزيابى نمى گردد. به خصوص اينكه پرز بعد از پخش فيلم مستند "رونالدو" تا حدودى از ادعاى اين ستاره پرتغالى در اين فيلم مبنى بر اينكه احتمال جدايى وى از رئال مادريد پيش از پايان مهلت قراردادش وجود دارد، عصبانى به نظر مى رسد. كريستين ماكسدو كارشناس فوتيال اسپانيا از سايت يورو اسپرت در اين باره معتقد است:"رونالدو چند ماهى است كه از رابطه چندان مطبوعى با فلورنتينو پرز برخوردار نيست. علاوه بر اين فلورنتينو پرز ارتباط خود با خورخه مندز مدير برنامه هاى كريس رونالدو را نيز قطع كرده است."

دليل دوم- سوت هاى اعتراضى زياد هواداران رئال مادريد در اين روزها را كريس رونالدو به عنوان دليلى براى كاهش محبوبيت او در سانتياگو برنابئو مى داند و اين ستاره پرتغالى سى ساله احساس مى كند كه ديگر از جايگاه رفيع سابق خود در مادريد برخوردار نيست و به همين دليل نيز در هفته هاى گذشته رونالدو با رضايت كمترى براى رئال مادريد به ميدان رفته است.

دليل سوم- بعد از برد 1:0 رئال مادريد مقابل پاريس سن ژرمن از رقابت هاى ليگ قهرمانان اروپا كريس رونالدو در برخورد با لورن بلان سرمربى اين تيم فرانسوى رازى را كه مايل به حضور در پاريس براى ادامه فوتبال خود مى باشد. فاش كرده است. روزنامه فرانسوى Le Parisien كه همواره از اطلاعات خوبى برخوردار است،‌در اين زمينه گزارش داده كه رونالدو در اين گفتگوى كوتاه به لورن بلان گفته:"تيم تو فوتبال زيبايى به نمايش مى گذارد، من هم مايل هستم كه با تو كار كنم." از طرفى ديگر پاريس همچنين پايتخت مد جهان محسوب مى گردد و به همين دليل كريس رونالدو مى تواند همانند ديويد بكهام ستاره سابق پاريس سن ژرمن، برند “CR7” خود را بيشتر بسط دهد.

دليل چهارم- زلاتان ابراهيموويچ ستاره سوئدى پاريس سن ژرمن مايل به تجربه ماجراجويى جديدى است و بر طبق اخبار منتشر شده در نظر دارد در تابستان آينده به تيم فوتبال شهر ميامى كه به ديويد بكهام تعلق دارد، بپيوندد.

كريس رونالدو و زلاتان ابراهيموويچ هرگز از رابطه خوبى با يكديگر برخوردار نبوده اند، براى نمونه ابراهيموويچ در سال 2014 ضمن تبريك تولد بيست و نه سالگى كريس رونالدو براى وى پيراهنى از مجموعه خود به نام "زلاتان" ارسال نمود كه بر روى آن عنوان "به خود براى زلاتان بودن، اعتماد كن" به چاپ رسيده بود. كريس رونالدو نيز در پاسخ به تبريك زلاتان گفته بود:"ممنون براى كادوى تولدت زلاتان، اين لباس بى ترديد براى من مناسب تر از تو خواهد بود." زلاتان ابراهيموويچ و كريس رونالدو هر دو از بزرگان مغرور دنياى فوتبال محسوب مى گردند و از خصوصيات رفتارى شبيهى برخوردار هستند، به همين خاطر جانشينى اين ستاره سوئدى از سوى رونالدو در پاريس از اين منظر منطقى به نظر مى رسد.

با تمام اين گمانه زنى ها اما بعيد به نظر مى رسد كه سران مادريدى پيش از پايان قرارداد كريس رونالدو مجوز خروج وى از سانتياگو برنابئو را حداقل براى سال 2016 صادر نمايند، اما واگذارى رونالدو در تابستان 2017 به باشگاهى ديگر با توجه به اينكه اين ستاره پرتغالى در سال 2018 مى تواند به عنوان بازيكن آزاد مادريد را ترك نمايد، تا حدودى محتمل به نظر مى رسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 17 آبان 1394 | 10:25 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.