رونالدو: دیدن شرایط کنونی منچستر یونایتد برای من سخت است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: دیدن شرایط کنونی منچستر یونایتد برای من سخت است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: دیدن شرایط کنونی منچستر یونایتد برای من سخت است

 
کریستیانو رونالدو اذعان کرد که سخت است ببیند باشگاه سابقش، منچستر یونایتد برای پس گرفتن جایگاه خود در جمع بهترین های دنیا به زحمت می افتد.

طـرفداری- رونالدو قبل از اینکه به رئال مادرید بپیوندد، زیر نظر الکس فرگوسن در اولدترافورد سه عنوان قهرمانی لیگ برتر و یک عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ را فتح کرده بود. با اینحال، یونایتد از زمان بازنشستگی مرد اسکاتلندی برای اولین بار زیر نظر دیوید مویس فصلی وحشتناک را پشت سر گذاشتند و در زمان لوئیز فن خال نیز هنوز به کیفیت با ثبات نرسیده اند.

رونالدو در مصاحبه با BBC Sport اظهار داشت:

این فرق می کند. نمی گویم این بهتر است یا بدتر، اما خیلی عوض شده است. منچستر عوض شده است. بازیکنان بزرگ زیادی بازنشسته شده اند. برای مثال، ریو [فردینانند]، رایان [گیگز]، پل [اسکولز]، گری نویل، فیل نویل،... من به رئال مادرید پیوستم، سرالکس فرگوسن رفت... به نظرم ساختار تغییر کرده است. به همین دلیل است که منچستر، همان تیم 6 سال قبل نیست. درست است، این حقیقت دارد.

برای من دیدن این شرایط سخت است چون این باشگاهی است که دوستش دارم و مسلماً می خواهم منچستر یونایتد را در سطحی که قبلاً بود ببینم. دوست دارم ببینم که باشگاه در سطح بالایی قرار دارد - و فکر می کنم منچستر، این فصل، بهتر شده است اما فکر می کنم هنوز باید کار کنند تا در سطح 6 یا 7 سال گذشته باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 16 آبان 1394 | 10:31 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.