تجلیل رونالدو از تأثیر کین و فرگوسن بر فوتبالش

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تجلیل رونالدو از تأثیر کین و فرگوسن بر فوتبالش

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تجلیل رونالدو از تأثیر کین و فرگوسن بر فوتبالش

کریستیانو رونالدو بار دیگر از دوران ابتدایی حضورش در منچستریونایتد و تأثیرات روی کین و سر الکس فرگوسن بر روی فوتبالش صحبت کرد.

طرفداری- به گزارش سایت DailyMail، کریستیانو رونالدو از روی کین به دلیل تأثیرگذاری بر پیشرفت او در فوتبال تشکر کرد. رونالدو عنوان کرده است که کاپیتان سابق منچستریونایتد همواره رو به او فریاد می زد که "توپ را پاس بده". او همچنین ار نقش حیاتی سر الکس فرگوسن بر فوتبالش گفت. رونالدو در این باره اظهار داشته است:

(روی) کین همواره با فریاد زدن می گفت: "کریستیانو، توپ را پاس بده". اما این خوب بود. در کل من خوشحال بودم، زیرا چیزهای زیادی را از آن ها یاد گرفتم. وقتی که کم سن و سال هستید، قابلیت تصمیم گیری را به درستی نمی دانید. اینکه چه زمانی توپ را کنترل کنید، چه زمانی دریبل کنید. فرگوسن، چیزهایی پایه ای را به من یاد داد، چیزهایی که مرا به اینجا رسانده است. به یاد دارم که در ابتدا آن ها می گفتند که در تصمیم گیری خوب عمل نمی کنم. بنابراین او به من یاد داد که چگونه این کار را انجام دهم. احساس غرور می کنم از این که او مرا به سختی به جلو هل داد. یکی از بهترین کیفیت های او این بود که زمانی که بازیکنان به یک قدم رو به جلو نیاز داشتند، او آن ها را رو به جلو هل می داد. در آن مقطع، من به آن هل نیاز داشتم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 16 آبان 1394 | 10:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.