بنیتز: بدون دریافت گل صعود کرده ایم و خوشحالم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: بدون دریافت گل صعود کرده ایم و خوشحالم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: بدون دریافت گل صعود کرده ایم و خوشحالم

رافا بنیتز از اینکه تماشاگردان حاضر در سانتیاگو برنابئو تحت تأثیر عملکرد رئال مادرید در جریان پیروزی 1-0 مقابل پاریسن ژرمن قرار نگرفته اند، نگران نیست.

طـرفداری- علیرغم پیروزی 1-0 میزبان، این تیم میهمان بود که بر اکثر دقایق بازی تسلط داشت، اما در نهایت رئال مادرید بود که با کسب سه امتیاز جواز حضور در مرحله حذفی را به دست آورد.

به گزارش Football-espana، بنیتز در پایان بازی گفت:

ما صعود کرده ایم و خوشحالیم. تیم هنوز در حال پیشرفت است و بازیکنان ما تازه از مصدومیت بر می گردند. صعود کرده ایم و هنگامی که سایر بازیکنان بازگردند قوی تر خواهیم شد. پی اس جی تیم بزرگی است و من از اینکه صعود کرده ایم خوشحالم. پیروز شده ایم و سختی هم کشیده ایم، اما بدون دریافت گل صدرنشین گروه هستیم. این در مقابل حریفی سرسخت نکته مثبتی است. عملکرد امروز در اینجا به نتیجه به دست آمده در پاریس ارزش بیشتری می بخشد.

بنیتز در مورد مصدومیت مارسلو نیز گفت:

می دانستیم که مصدومیت مارسلو دیر یا زود ممکن است از راه برسد چون هنگامی که تعداد بازی های زیادی را انجام می دهید، ماهیچه ها به زحمت می افتند. هامس و په په آماده شده اند، در حالیکه بنزما، بیل و کارواخال هم نزدیک هستند.

واکنش تیم من در نیمه دوم بسیار مثبت بود. ما صعود کرده ایم و می توانیم کار کنیم تا در دو بازی بعدی وضعیت را بهبود بخشیم. ما بدون بازیکنان مشخصی که مردم می دانند جزو مهمترین بازیکنان ما هستند، پیروز می شویم. پاریسن ژرمن می خواست پیروز شود و ما باید با سختی هایی کنار می آمدیم. سه نفر از بهترین گلزنان ما مصدوم هستند. اما هر مربی دوست دارد که اکنون در موقعیت ما باشد. همیشه چیز هایی برای بهبودی وجود دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 13 آبان 1394 | 9:25 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.