رئال مادرید 1-0 پاریسن ژرمن؛ شب شیرین مادرید و ناچو به لطف تراپ

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 1-0 پاریسن ژرمن؛ شب شیرین مادرید و ناچو به لطف تراپ

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 1-0 پاریسن ژرمن؛ شب شیرین مادرید و ناچو به لطف تراپ

گــزارش بازی

در حالیکه دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل در پاریس به پایان رسیده بود، دو تیم با قضاوت آقای کلاتنبرگ در مادرید به مصاف هم رفتند. لحظات ابتدایی مسابقه با چند صحنه مصدومیت چندین بار متوقف شد که از جمله آنها برخورد ایسکو و اوریر بود که باعث خونریزی ستاره اسپانیایی از ناحیه سر شد و در دقیقه '17 هم وراتی به دلیل مصدومیت زانو نتوانست دیگر به بازی ادامه دهد و جای خود را به ربیوت داد.

در حالیکه پاریسن ژرمن برخلاف بازی رفت نمایش بهتری ارائه می کرد و هجومی تر از میزبان بود، اما ضربات آنها راهی به چارچوب پیدا نمی کرد و نتیجه بدون تغییر باقی مانده بود. در دقیقه '33 مصدومیت دیگری در بازی رخ داد و این بار مارسلو بدون جانشین و آماده به دلیل ناراحتی جای خود را به ناچو داد. لحظاتی بعد در دقیقه '35 روی اشتباه فاحش تراپ، ناچو به تعویض طلایی بدل شد و توانست دروازه پی اس جی را باز کرده و حساب کار را 1-0 کند.

در دقیقه '37 هم شوت ربیوت به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و وارد دروازه نشد و چند بار هم ضربات خطرناک زلاتان با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه '2+45 روی پاسکاری های عالی بازیکنان رئال مادرید، ایسکو صاحب فرصتی مناسب شد اما ضربه او در زاویه ای تنگ با واکنش تراپ به کرنر رفت؛ لحظه ای بعد در سمت دیگر زمین روی پاس طلایی دی ماریا، کاوانی در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه نه چندان خوب او از روی خط دروازه توسط واران دفع شد تا نیمه اول تیم میزبان 1-0 برنده به رختکن برود.


با آغاز نیمه دوم، رئال مادرید برعکس نیمه نخست، عملکردی هجومی را در دستور کار قرار داد و بعد از تحت فشار قرار دادن حریف، در دقیقه '55 شوت ایسکو از پشت محوطه به لوئیز برخورد و کمانه کرد، اما تراپ با واکنش خود توپ را به کرنر فرستاده و مانع از ثبت گل دوم شد. در دقیقه '63 لوکاس وازکز به جای خسه وارد میدان شد. بازی برای لحظاتی از تب و تاب افتاده بود اما بار دیگر در دقیقه '73 روی ارسال خوب وازکز، ایسکو صاحب موقعیتی عالی شد اما شوت او با روی پای راست با واکنش تراپ راهی کرنر شد. بلافاصله ماتویدی جای خود را به لوکاس مورا داد.

در دقیقه '80 حرکت بدون توپ عالی مودریچ باعث شد توپ داخل محوطه به کروس برسد اما شوت محکم این بازیکن را تراپ برگشت داد. در دقیقه '82 کواچیچ به جای ایسکو وارد میدان شد و دیگر در این مسابقه خبری از هامس رودریگز نشد. در دقیقه '88 ضربه ایستگاهی خطرناک دی ماریا از پشت محوطه به تیر افقی برخورد کرد و به بیرون رفت. در نهایت تیم بنیتز با حفظ یک کلین شیت دیگر، سه امتیاز حساس مسابقه را کسب کرده و با 10 امتیاز صدرنشین گروه شد.

شــرح گل

  دقیقه '35 (ناچو فرناندز)(1-0): شوت پای چپ کروس از پشت محوطه به پای تیاگو سیلوا برخورد کرد و تغییر مسیر داد و تراپ با خروج عجیب و اشتباه خود برای جمع کردن توپ باعث شد تا ناچو زودتر از راه رسیده و دروازه خالی را به راحتی باز کند.

ترکیب دو تیم و آمار بازی


نظرات شما عزیزان:

متین
ساعت10:37---13 آبان 1394
عشق است مادرید.. عشق است رونالدو..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 13 آبان 1394 | 9:22 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.