روزیکه رونالدو و مورینیو تا مرزدرگیری فیزیکی رفتند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

روزیکه رونالدو و مورینیو تا مرزدرگیری فیزیکی رفتند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

روزیکه رونالدو و مورینیو تا مرزدرگیری فیزیکی رفتند

روزیکه رونالدو و مورینیو تا مرزدرگیری فیزیکی رفتند


در کتابی که به زودی از زندگینامه رونالدو بیرون خواهد آمد، از روزی که دوستی بین رونالدو و مورینیو خاتمه یافته، یاد شده است.


به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو سه فصل در رئال مادرید مشغول به کار بود اما سال آخر حضورش در جمع کهکشانی ها، توام با اختلافات اساسی بین او و برخی ستارگان بزرگ تیمش بود؛ ستارگانی چون کاسیاس، راموس و رونالدو.

آغاز اختلافات بین رونالدو و مورینیو به بازی رئال مادرید و والنسیا در یک چهارم نهایی کوپا دل ری فصل 2012-2013 بر می گردد. درآن بازی، در حالیکه رئال 2-0 در نیمه اول به پیروزی رسیده بود، مورینیو در رختکن به رونالدو به دلیل از دست دادن یک توپ در کناره های زمین به شدت تاخت و به او گفت که اگر آن توپ نهایتا منجر به گل می شد مقصر اصلی تو بودی.

رونالدو نیز بلافاصله با تندی پاسخ مربی خود را داد و به او گفت:" بعد از این همه خدمتی که من به تو کردم، بعد این همه گلی که برای این تیم به ثمر رساندم؛ حالا اینگونه جواب مرا می دهی؟چطور به خودت اجازه می دهی بخاطر این مساله از من انتقاد کنی؟

رونالدو پس از کمی سکوت، با حالتی برافروخته تر رو به مورینیو کرده و به او گفت:" خیلی ها مثل من فکر می کنند اما جرات این را ندارند که به تو اعتراض کنند. من از طرف همه بازیکنان حرف می زنم."

در حالیکه مشاجره این دو در حال شدت گرفتن بود، راموس، آربلوا، خدیرا و کاسیاس میانجیگری کرده و مانع درگیری فیریکی مورینیو و رونالدو شدند. بعد از ان اتفاق، دیگر هرگز رابطه این دو بهبود پیدا نکرد و هنوز هم اختلافات آشکاری با یکدیگر دارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 12 آبان 1394 | 22:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.