رونالدو: شاید برای دیگران مسی بهترین باشد، اما در ذهن من، خودم بهترین هستم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: شاید برای دیگران مسی بهترین باشد، اما در ذهن من، خودم بهترین هستم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: شاید برای دیگران مسی بهترین باشد، اما در ذهن من، خودم بهترین هستم

کریستیانو رونالدو در ماه آگوست در حضور تعدادی از نشریات از جمله El País مصاحبه ای انجام داده بود تا مستند رونالدو را ترویج دهد.

طـرفداری- به گزارش AS، او در مورد فیلم مستند خود صحبت کرد، که در تاریخ 9 نوامبر در سینما های خاصی در سراسر جهان پخش خواهد شد، از جمله 20 سینما در اسپانیا. او می گوید:

ایده ساخت این مستند از سوی من بود، فکر می کنم که فوق العاده بوده است. از اینکه به هواداران و خانواده ام نشان دهم که زندگی من چطور است، احساس خوشایندی داشتم. هیچوقت انتظار نداشتم که روزی به این ترتیب زندگی خود را رو به دیگران باز کنم و نتایج آن بسیار طبیعی است. همه چیز واقعیت دارد، من ساختگی نیستم، من هر آنچه هستم که می بینید.

اولین بخش فیلم فاش می کند که:

مهمترین چیز برای من پیروزی است. به همین سادگی. هنگامی که شکست می خورم دیوانه می شوم. گاهی اوقات از کاری که می کنم پشیمان می شوم - فریاد می زنم و انواع اقسام چیز ها را می گویم. طبیعت و خلق و خوی من باعث می شود تا همه چیز را اغراق آمیز جلوه کنم. اما این بخشی از ساختار من است و آنهایی که با من کار می کنند این را می دانند.

قسمت دیگر به سؤالی مربوط می شود که در مورد موفقیت لیونل مسی پرسیده می شود و کریستیانو می گوید:

این مرا اذیت نمی کند. اگر به 8 سال گذشته من نگاه کنید، همیشه در اوج بوده ام؛ و این سخت است. فرد دیگری را نام ببرید که اینطور بوده باشد؟ بعد از آن، شماره 1. یا 2. بودن به جزئیات کوچکی بستگی دارد، از جمله اینکه عنوانی فتح کرده باشید یا نه. شاید برای شما، مسی بهترین باشد؛ اما در ذهن من، خودم بهترین هستم - و هرکس باید در مورد خود فکر کند. به همین دلیل است که در کارنامه ام به چیز های بسیار زیادی دست یافته ام. برای من سخت بود که ببینم مسی چندین توپ طلا را به دست می آورد. با خود فکر می کردم: 'چرا باید به مراسم (گالا) بروم'.

بخش های دیگر مستند روی زندگی خانوادگی او تمرکز می کند؛ دوران کودکی او در فونشال (بندر اصلی مادیرا) چندان صاف و هموار نبود، همانطور که مادرش ماریا دولورس دوس سانتوس آویرو توضیح می دهد:

اگر او خود را وقف فوتبال نمی کرد، احتمالاً به سمت مواد مخدر کشیده می شد. او [پدر کریستیانو] تقریباً هر روز مست بود. من واقعاً هیچوقت او را خوب نشناختم. دوست داشتم که او بیشتر در اطراف ما باشد. اگرچه او هرگز با فرزندان خود بدرفتاری نکرد، و من قربانی او شدم.

کریستیانو در این فیلم کاملاً طبیعی به نظر می رسد - همانقدر عادی که یک سوپراستار فوتبال می تواند باشد، و در یک نقطه در مورد اظهارات معروف خود در میکسد زون نیز که گفت: "مردم به من حسودی می کنند، چون خوشتیپ، ثروتمند و فوتبالیست خوبی هستم." وی در این مورد اذعان کرد:

آن صحبت ها یک اشتباه بودند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 11 آبان 1394 | 9:45 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.