رئال مادرید 3-1 لاس پالماس؛ دست گرمی آسان برای دیدار با پاریسی ها

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 3-1 لاس پالماس؛ دست گرمی آسان برای دیدار با پاریسی ها

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 3-1 لاس پالماس؛ دست گرمی آسان برای دیدار با پاریسی ها

گــزارش بازی

دو تیم رئال مادرید و لاس پالماس در حالی با قضاوت آقای سانتیاگو خایمه لاتره به مصاف هم رفتند که تیم بنیتز تاکنون شکست ناپذیر بوده و در صدر جدول قرار دارد اما لاس پالماس 18 جدولی در این فصل تنها یک بار طعم پیروزی را چشیده است.

تیم میزبان بازی را خوب و با پرس بالا شروع کرد که نتیجه آن در دقیقه '4 با گلزنی ایسکو روی اشتباه عقب زمین حریف به دست آمد. بعد از این گل هم مادریدی ها حاکم بازی بودند و بعد از اینکه در دقیقه '13 واراس با واکنشی خوب شوت پای چپ مودریچ را برگشت داد، لحظه ای بعد موفق به مهار ضربه سر رونالدو نشد تا حساب کار 2-0 شود. رئال مادرید کمی از فشار خود کاست و همین موجب جلو آمدن حریف شد و در دقیقه '19 کاسیا از زاوی ای تنگ ضربه جاناتان ویرا را برگشت داد. در دقیقه '27 خسه با دریبلی خوب مدافع پیش روی خود را از پیش رو برداشت و در موقعیت تک به تک در حالیکه می توانست پاس دهد، ضربه اش را زد که واراس با واکنشی خوب توپ را برگشت داد.

در دقیقه '34 ضدحمله ای سریع و تند و تیز توسط خسه با پاس او به مقابل دروازه همراه شد که ضربه ایسکو را واراس با واکنش خوب دیگری برگشت داد. در دقیقه '38 برخلاف انتظار لاس پالماس یکی از گل های خورده را روی یک ضربه کرنر جبران کرد؛ رئال مادرید که خود را شایسته پیروزی خفیف نمی دید، بار دیگر به سمت دروازه میهمان هجوم آورد و در دقیقه '43 این بار توسط خسه موفق شد حساب کار را 3-1 کرده و برنده به رختکن برود.

با آغاز نیمه دوم، لوکاس وازکز به جای مودریچ به میدان آمد. در دقیقه '55 لاس پالماس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که کاسیا با واکنشی تماشایی شوت ویلیان ژوزه را راهی کرنر کرد. رئال مادرید در این نیمه علیرغم اینکه موقعیت هایی برای گلزنی خلق کرد، اما عملکرد چندان خوبی نداشت و این بار تیم میهمان بیشتر صاحب توپ می شد که آن هم حاصلی برای آنها نداشت. در دقیقه '80 مارکوس یورنته هم به جای خسه وارد زمین شد. در دقیقه '86 هم کروس جای خود را به مایورال داد. در دقیقه '1+90 واراس در موقعیت تک به تک ابتدا با سینه خود ضربه رونالدو را برگشت داد و در ادامه ضربه وازکز را با پا راهی کرنر کرد تا مانع از باز شدن دروازه شود. در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا رئال مادرید 3 امتیاز دیگر هم به شمار امتیازات خود بیفزاید و به صدرنشینی ادامه دهد.

شــرح گل ها

  دقیقه '4 (ایسکو)(1-0): روی اشتباه واراس و مدافع لاس پالماس، پشت محوطه توپ به کاسمیرو رسید و او با پاس در عمق خود ایسکو را در موقعیت تک به تک قرار داد تا وی با بغل پای چپ به راحتی دروازه را باز کند.

  دقیقه '14 (کریستیانو رونالدو)(2-0): ارسال دقیق مارسلو به روی دروازه، با ضربه سر شیرجه ای رونالدو در میان دو مدافع تیم میهمان، گل دوم را به ارمغان آورد.

  دقیقه '38 (هرنان)(2-1): کرنر ارسالی ال زار از سمت راست در حالی با ضربه سر هرنان از داخل محوطه به گل تبدیل شد که هیچکس این بازیکن را یارگیری نکرده بود و کاری از دست کاسیا هم بر نیامد.

  دقیقه '43 (خسه رودریگز)(3-1): بعد از همکاری پشت محوطه، کروس توپ را به خسه در سمت چپ محوطه حریف پاس داد تا وی بعد از حرکت رو به بیرون با شوتی دقیق و تماشایی توپ را به گوشه دروازه بفرستد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 9 آبان 1394 | 20:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.