بنیتز: ترجیح می دهم که نقش ناواس کمرنگ تر باشد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: ترجیح می دهم که نقش ناواس کمرنگ تر باشد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: ترجیح می دهم که نقش ناواس کمرنگ تر باشد

نمره:" دوست ندارم به خودم نمره بدهم چرا که در پلایان باید کار یک مربی را مورد فصل قرار داد ، زمانی که یک فصل سخت را پشت سر گذاشته و به اهدافش رسیده یا نرسیده است. در بخش اول فصل هستیم . در آغاز یک پروژه بزرگ."
شایعات:"برایم عجیب است که حالا از چیزهایی تعریف می شود که زمانی خوب دانسته نمی شد. همیشه به مادریدیسموها آرامش می دهم. می دانیم که باید به کجا حرکت کنیم. به آنهایی که بیرون هستند گوش می دهیم اما تیمی هستیم که در یک خط حرکت می کنیم."
می دانید که یا باید قهرمان شوید یا اخراج؟" تجربه به من می گوید که باید چه کار کنم. باید روی بردن در بازی بعدی تمرکز کنم. بدین ترتیب می توانم به امتیاز گرفتن ادامه بدهم و در لالیگا و چمپیونزلیگ به تلاش ادامه دهم."
بازی به بازی :" حقیقت فوتبال همین است. باید هفته ای دو بار مورد آزمون قرار گیری. در غیر این صورت هیچ کس منتظرت نمی ماند. باید روی هر بازی تمرکز کنی و نتیجه لازم را بگیری."
در رئال همه بازی زیبا می خواهند:" فکر نمی کنم اتین طور باشد. هواداران بردن می خواهند. این که تیم با تمام وجودش بازی کند. همه مادریدیسموها سانتیانا ، دل بوسکه و خوانیتو را دوست دارند که با تمام وجود بازی می کنند و به دنبال بازی زیبا و پیروزی بودند.اگر تیم بازیهای زیادی این گونه باشد بازیهای خوبی در راه خواهد بود. با این که شاید برخی نپذیرند اما در نیمه اول بازی مقابل سلتا یا مقابل پی اس جی ، بیلبائو و اتلتیکو همین جدیت را داشتیم. در برخی بازیها خوب بازی کردیم. می گفتند که هفته مشکلی خواهیم داشت اما در پاریس یک بازی بی نظیر داشتیم. بعد همین را گفتند. هفته مشکل ..."
نیمه دوم مقابل اتلتیکو:" تا دقیقه ۷۰ اتلتیکو یک شوت به چارچوب دزه بود. آنها به دنبال برتری از جنایحن بودند و وقتی حریف روی محوطه جریمه ات توپ می ریزد باید دفاع کنی و دفع کنی. روش دیگر آفسایدگیری است. آسان است. من دوست دارم که هیجان را به تیم نتقل کنم. در مقابل سلتا این اتفاق رخ داد. بازیکنان می فهمند اما باید ارزشهای حریف را هم درک کنیم. از ضدحملاتی که داشتیم استفاده کردیم اما بعد از بازی همه در مورد توپگیری کیلور صحبت می کردند و بحث ها چیز دیگری بود."
تعویض مودریچ با ناچو:" مودریچ را تعویض کردم چون خسته بود. نولیتو خطرناک ترین بازیکن حریف بود و دنیلو هم خسته شده بود."
خامس در لیست کلمبیا:"اگر بازیکنی مصدوم باشد نمی تواند در یست قرار گیرد اما اگر آماده باشد موظفیم که او را به تیم ملی کشورش بدهیم. کاری از دستمان بر نمی آید. ما گزارش پزشکی را در اختیار آنها قرار می دهیم و بعد از آن مربی تصمیم می گیرد که به او زیاد بازی بدهد یا نه. این را نمی توانیم بر اساس قانون کنترل کنیم. او خودش خیلی دوست دارد که در بازیها حاضر باشد. اگر ریکاوری کند به تیم ملی می رود. برای کاسمیرو و بیل نیز همین اتفاق رخ می دهد. مقابل لاس پالماس، خامس بازی نمی کند. با او صحبت نکرده ام. مهم این است که با آرامش ریکاوری کنم. امیدوارم در تیم ملی کلمبیا پنج گل بزند و سالم و سلامت برگردد."
تور آسیایی:" باید درک کنیم که چطور پیش فصل برگزار می شود. مسائل تبلیغاتی تاثیرگذار هستند. باید به بهترین شکل مدیریت کنیم. رئال در کل دنیا هوادارانی دارد و درآمدها به آنها بستگی دارد. شرایطی که در استرالیا وجود داشت بی نظی بود. باید بتوان شرایط را مدیریت کرد."
ماندن دکتر اولمو:" یک بازیکن ختافه یا ایبار در سال چند بازی دارد؟ ۴۵ تا. یک بازیکن رئال باید ۷۰ بازی داشته باشد. ریسک مصدومیت در کدام بیشتر است؟ کار کادر پزشکی عالی است.  جاسوسی دکتر اولمو؟ فکر می کنید یک خبر از یک منبع درز می کند یا پنج تا؟ شما دارید یک حرفه ای را زیر سوال می برید که عالی کار کرده است."
کاسیا:" به کاسیا و روبن زمانی که نیاز باشد بازی می کنیم و مورد اعتماد ما هستند. مقابل الس پالماس، پی اس جی و سویا ... کیلور عالی است. حالا دچار مصدومیت است و ممکن است که کاسیا مقابل الس پالماس بازی کند."
چرا از کیلور تعریف نمی کند؟" من می خواهم در مورد کل تیم صحبت کنم و از ارزش کسی کم نکنم. ترجیح می دهم که نقش کیلور در بازیها کمرنگ تر باشد. دوست دارم که نقش کمتری داشته باشد هر چند که اکنون یکی از چهار تیمی هستیم که کمترین شوت به سمت دروازه شان آمده است."
اتلتیکو در چمپیونزلیگ شانس دارد؟" تیم بزرگی هستند اما امیدوارم رئال قهرمان شود."
بارسا چطور؟" فقط به رئال فکر می کنم."
بازیکنان خوب پرشمار در ترکیب:" دوست دارم که هر ۲۳ بازیکن آماده باشند. ترجیح می دهم که در انتخاب ترکیب دچار مشکل شوم. یک روز از یکی استفاده می کنم و روز دیگر از دیگری. هر روز ممکن است که شرایط عوض شوند."
حریفان ترجیح می دهند که بیل ، بنزما و رونالدو با هم در ترکیب باشند:" پس به نظرم اشتباه می کنند."
انتقاد راموس از بازی مقابل اتلتیکو:" او یک بازیکن بی نظیر و با شخصیت است. کاپیتان تیم است و بار تیم را به دوش می کشد. مشکلی با او ندارم. فعالیتم موجب شده است ک هآرامش داشته باشم."
خریدهای زمستانی:" ترکیب ی نظیری داریم. ببینیم که نیاز به خرید هست یا نه اما سخت است که این ترکیب را تقویت کرد. به خصوص این که بازیکنان خوب در تیمهای بزگر دیگر هستند."
بیل می تواند دفاع چپ باشد؟" در ساوتهمپتون دفاع چپ نبود، پیستون بود. پس از آن در نقش هجومی بازی می کرد. ناچو، آربلوا و دنیلو می توانند در این پست باشند. آنها پتانسیل هجومی مارسلو را ندارند اما ویژگی های دیگری دارند.او در تاتنهام پشت مهاجم ، سمت چپ یا سمت راست عالی بود. می دانم که کجا باید بازی کند و کجا می خواهد بازی کند. بازیکن شوتزن ، سرزن و توانمندی است. در این پست خوب کار می کند."
کریستیانو بهترین بازیکنی است که داشته اید؟" بله، بله ، بله، بله."
استقلال کاتالونیا:" برخی اقوامم آن جا هستند و شرایط را می دانم اما من مربی رئال هستم."
آماری بهتر از آنچلوتی:" پاسخ به این سوال مشکل است چرا که رابطه ام با او خیلی خوب است. او خوب کار کرده است و من سعی می کنم بهتر باشم."
می توانید رونالدو را نیمکت نشین کنید؟"از نظر بدنی عالی است و به خوبی ریکاوری می کند. می تواند از خیلی ها بیشتر بازی کند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 8 آبان 1394 | 10:29 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.