اوبامیانگ: اگر رونالدو می تواند 50 گل بزند، چرا من نتوانم؟

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

اوبامیانگ: اگر رونالدو می تواند 50 گل بزند، چرا من نتوانم؟

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

اوبامیانگ: اگر رونالدو می تواند 50 گل بزند، چرا من نتوانم؟

پیر امریک اوبامیانگ مهاجم بروسیا دورتموند پس از شروع خیره کننده اش در فصل جدید بوندسلیگا، با اعتماد به نفس زیاد از رقابت با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو صحبت می کند.

طرفداری - اوبامیانگ یکی از بهترین فصول خود را سپری می کند و در 17 بازی رسمی بروسیا دورتموند در فصل جدید موفق به زدن 20 گل شده است. با این وجود این مهاجم 26 ساله هنوز از وضعیت خود راضی نیست و قصد دارد با دو فوق ستاره دنیای فوتبال رقابت کند. اوبامیانگ در مصاحبه با نشریه فرانسوی L'Equipe گفت:

اگر کریستیانو رونالدو توانایی به ثمر رساندن 50گل در یک فصل را داراست، چرا من نتوانم؟ هدفم تبدیل شدن به یکی از بهترین مهاجمان جهان است. من باید ثبات و انسجام نمایش های خوب خود را حفظ کنم  و به همین مسیر ادامه دهم. باید آمار بازی ام را روز به روز بهبود بخشم، مثل لیونل مسی و کریستیانو رونالدو که فصل به فصل بهتر می شوند. من نمی خواهم فقط نگاه کنم. چند سال پیش گفتم که می خواهم به مهاجمی تبدیل شوم که طی یک فصل 40 گل به ثمر رساند و با سختکوشی به آن هدف دست یافتم. من در مقابل دروازه پیشرفت زیادی داشته ام و راه طولانی طی کرده ام و به خوبی پاداش آن را دریافت کرده ام. اما به هیچ عنوان مسیر پایان نیافته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 7 آبان 1394 | 20:11 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.