هامس رودریگز در آستانه بازگشت به میادین؛ بررسی تاثیرگذاری ستاره کلمبیایی در نتایج رئال مادرید

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

هامس رودریگز در آستانه بازگشت به میادین؛ بررسی تاثیرگذاری ستاره کلمبیایی در نتایج رئال مادرید

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

هامس رودریگز در آستانه بازگشت به میادین؛ بررسی تاثیرگذاری ستاره کلمبیایی در نتایج رئال مادرید

طرفداری- نزدیک به 2 ماه است که رئال مادرید یکی از ستارگان تاثیرگذار خود یعنی هامس رودریگز را در اختیار ندارد اما روز گذشته خبر رسید که این شماره 10 تکنیکی کم کم به تمرنات برگشته است و این روزها آخرین تمرینات ریکاوری را انجام می دهد تا خیلی زودبه تمرینات رئال مادرید باز گردد.

در همین راستا بد ندیدیم تا با هم نگاهی به شرایط رئال مادرید در حضور و عدم حضور این ستاره در ترکیبش بیندازیم. طبق آمار منتشر شده؛ رئال مادرید در این دو ماه و 10 بازی که هامس از میادین دور بوده است، باختی را متحمل نشده است اما اگر کمی ریزبینانه تر به بازی ها نگاه کنیم می فهمیم که مادریدی ها در حضور رودریگز نتایج بهتری بدست آورده اند.

طبق این آمار پیروزی های رئال مادرید در حضور هامس 25 درصد افزایش داشته است یعنی در حضور وی، رئال 87 در صد بازی هایش را برده است اما این در حالیست که در این فصل کهکشانی ها در غیاب وی 62 درصد مسابقاتشان را برده اند. این امر نه تنها در لالیگا بلکه در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری هم حضور او موثر بوده است و وی در حضورش سود زیادی برای کهکشانی ها داشته است و آن ها 10 درصد بیشتر بازی ها را برده اند.


در تصویر زیر که مشاهده می کنید، نمرات میانگین بازیکنان رئال مادرید را در این فصل نشان می دهد، لیستی که هامس رودریگز بالاتر از مارسلو و رونالدو رتبه اول است، البته این موضوع بی دلیل نیست که او در این فصل تنها در 2 مسابقه برای کهکشانی ها به میدان رفته است اما چیزی که مشخص است او در این 2 مسابقه، 2 گل زده است و 1 پاس گل دهد که آمار بسیار خوبی برای یک هافبک تهاجمی است.


از سوی دیگر موضوعی که قابل توجه است این است که کدام پست برای این بازیکن بهتر است و می تواند بیشتر خطرساز شود. طبق آماری که وبسایت هواسکورد از پست های بازی و امتیازات بدست آمده از هامس در این فصل محاسبه کرده است، این بازیکن این فصل در پست هافبک چپ نمایش خارق العاده ای داشته است و امتیاز کامل 10 را گرفته است، این در حالیست که پس از این پست، منظقه هافبک هجومی برای او مناسب تر است.


همچنین اگر بخواهیم از زاویه گلزنی تیم در حضور وی نگاه کنیم می فهمیم که میانگین گلزنی رئالی ها در هر بازی در حضور او 2/8 گل در هر بازی بوده است و این در صورتیست که در غیاب وی این عدد به 2/1 می رسد، عددی که نمایانگر حضور موثر و گل سازی او برای رئال مادرید است. از سوی دیگر او بازیکن دفاعی نیست ولی بد نیست بدانید که حتی درحضور او تیمش در دفاع هم بهتر بوده است. رئال مادرید در حضور هامس 1/18 گل در هر بازی و در غیاب او 1/3 گل در هر بازی خورده است.

با تمام این تفاسیر بازگشت این بازیکن می تواند خبر بسیار خوب برای رافا بنیتز باشد اما موضوعی که کار او را سخت می کند درخشش کاسمیرو در این ترکیب است، ترکیبی که کروس و مودریچ را در کنار او قرار می دهد و مادرید نمایش خوبی نشان داده است و رودریگز بدون شک کار آسانی برای قرار گرفتن دوباره در ترکیب اصلی نخواهد داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 6 آبان 1394 | 16:17 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.